וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפה מגבירה את הטמפו

1.7.2008 / 12:56

הרייז ניצחו את בוסטון 4:5, והגדילו את הפער ב-AL מזרח ל-1.5 משחקים. דטרויט ניצחה את מינסוטה, הקאבס התאוששו בסן פרנסיסקו

הסיקור היום יהיה מקוצר בלבד. עימכם הסליחה.

AL: משחקי האינטרליג הסתיימו, כשטמפה ביי פתחה סדרת מפתח מול השניה במזרח, בוסטון, עם ניצחון 4:5. ג'יימס שילדס קצר את הניצחון, שהגדיל את הפער מהרד סוקס ל-1.5 משחקים. היאנקיז לא עומדים בקצב, וההפסד שלהם 2:1 לטקסס הרחיק אותם 6.5 משחקים מהפסגה. קנזס סיטי ממשיכה במסע ההצלחות לאחר 5:6 בבולטימור, דטרויט הלוהטת ניצחה במטרודום את מינסוטה 4:5, אבל הוייט סוקס שבראש המרכז לא התרשמו ועברו את קליבלנד עם 7:9. רוי האלאדיי הרשה רק ארבע חבטות במשחק המלא שאותו הגיש, טורונטו גברה על סיאטל 0:2. אוקלנד צימקה מהאיינג'לס את הפער במערב ל-3.5 משחקים, לאחר שגברה עליה 1:6.

NL: פלורידה ממשיכה להתקרב

שיקגו קאבס טואטאה על ידי הוייט סוקס, אבל התאוששה עם ניצחון נאה 2:9 בסן פרנסיסקו. אריזונה חזרה הביתה ועברה את מילווקי 3:6. שבע ריצות באינינג התשיעי הפרידו בין סן דייגו וקולורדו, כשהפאדרס ניצחו 8:15. הופעה טובה של רוי אוסוולט העניקה ליוסטון ניצחון שלישי ברציפות, 1:4 על הדודג'רס.

פלורידה גילחה את הפער מפילדלפיה לחצי משחק, לאחר שניצחה את וושינגטון 5:6. קן גריפי ג'וניור חבט להומר בן שתי ריצות באינינג התשיעי וניצח את פיטסבורג 3:4 וסט. לואיס גברה על המטס 1:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully