וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הבסיס שלנו הוא הטוב ביותר שקיים"

1.7.2008 / 10:57

מכבי חיפה פתחה את אימוניה, המאמן החדש נשמע בטוח. קטן: "אין פה שמות מפוצצים, אבל לא ננמיך ציפיות". שחר: "ננסה להתחזק"

יותם רונן

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלה העונה. לאחר עונה מאכזבת, במועדון מקווים שהסגל הצעיר שבנה אלישע לוי יביא אותם לאירופה בעונה הבאה. כוח שיטור מצומצם שהגיע למקום הקיף את מתחם האימונים בכפר גלים במטרה למנוע חדירת אוהדים ורימוני עשן. רק 10 אוהדים הגיעו לאימון והכוח נותר מחוסר עבודה. ארגון הקופים הירוקים הבטיח כי יגיע לאימון הקבוצה ביום חמישי.

קטן: "אנחנו לא מנמיכים ציפיות"

ליאוניד קרופניק, ג'ון קולמה ואייל גולסה היו הפנים החדשות באימון. ניר דוידוביץ', בצל פרשת הארכת החוזה שמאחוריו, התאמן אף הוא. גם החלוץ, שלומי ארבייטמן, שבמכבי חיפה בדקו אתמול אפשרות להחזירו לקבוצה עוד העונה, התאמן. ארבייטמן, שנמצא תחת חוזה במועדון, חזר מרומניה אך ישחק בעונה הבאה ככל הנראה בישראל. האפשרויות שעומדות לפניו הן מכבי חיפה והפועל תל אביב.

בגזרת הזרים, הדרום אפריקאים, ת'מבינקוסי פנטאני ופיטר מסיללה נמצאים עם נבחרתם ויגיעו לארץ בשלב מאוחר יותר. גוסטבו בוקולי ערך אימון קל, כשבמועדון מתכוונים לצרף שני זרים נוספים, לאחר שחרורם של רנאטו ודייגו קרוסה.

המאמן אלישע לוי אמר לפני האימון: "התחושות טובות. לא משנה כמה זמן אתה בעסק הזה, זה תמיד מסקרן ותמיד יש התלהבות. יש בתוכי התרגשות נורמלית, ומצד שני אין פחד כי כשאני מסתכל על הבסיס שלנו, אני מבין שהוא הבסיס הטוב ביותר שקיים, גם בהשוואה לקבוצות אחרות. זהו בסיס מקומי שעליו נישען. אנחנו עושים מאמצים להוסיף שלושה שחקנים, אבל כדורגל זה לא עניין של שמות".

לגבי המטרות לעונה הבאה, אמר לוי: "גם בית"ר ירושלים, עם תקציב ענק ודאבל, לא מצהירה על אליפות. חיפה תעשה הכל על מנת להצליח ולא תוותר על הדרך".

יניב קטן אמר: "זאת קבוצה חדשה וסגל חדש, אנחנו לא מנמיכים ציפיות. יכול להיות שאין כאן שמות מפוצצים, אבל זה לא אומר שלא נהיה קבוצה חזקה. אני יכול להבטיח שחיפה תעלה עם הרבה מוטיבציה. כל שחקן ייתן 200 אחוז, מה שהיה חסר בשנים האחרונות. כל מי שדיבר איתי יודע שיש לי חוזה בחיפה ולא התכוונתי לוותר".

על הצלחתו האישית אמר החלוץ: "לבד לא אוכל לסחוב את הקבוצה. בתור קבוצה עם עבר מפואר של אליפויות חשוב שגם השנה נהיה קבוצה חזקה".

ליאור רפאלוב הוסיף: "אני לא מבין מדוע אומרים שאין כאן שמות. יש כאן הרבה שמות גדולים שהשיגו כמעט הכל. זאת קבוצה שבנויה על שילוב של צעירים ו-ותיקים, וצעירים שאוטוטו הופכים להיות ותיקים".

על השאלה האם יממש את הפוטנציאל שלו העונה ענה רפאלוב: "אני שמח שמדברים עליי כך, ומבין שהגיע הזמן. חובת ההוכחה היא עליי, ואצטרך להוכיח את זה במגרש. אתן הכל ואעזור לחברים להצליח". על השאיפה של המועדון להגיע לאירופה ענה הקשר: "מכבי חיפה מתמודדת כל שנה על כל התארים, זו לו קלישאה אך עדיין מוקדם לדבר עדיין על אליפות. אני מאמין שההרכב יתגבש, הקבוצה תעלה על סדר נכון ובטוח".

שחר: "לא כל שנה גדל פה איזה ברקוביץ'"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע אף הוא לאימון כשהוא במצב רוח מרומם. שחר נראה מחויך, ושלא כמנהגו, שוחח עם העיתונאים לפני האימון. "אני מרוצה. אני חושב שלסגל הנוכחי חסרים עוד שני שחקנים זרים שאנחנו צריכים להביא. יגיעו להתרשמות מספר שחקנים, המאמן יראה ויחליט. אחרי שנסגור את שחקני הרכש, הסגל יהיה מושלם", אמר הנשיא.

על השאלה האם בכוונתו לצרף שחקנים ישראלים ענה: "כדורגל הוא דבר מאוד נזיל. במהלך החודשיים הקרובים, עד תום מועד ההעברות, נעשה הכל בשביל לעשות את הפינישים. אם נרצה שחקן ישראלי, ויהיה כזה פנוי, נחתים אותו. אנחנו לא מביאים שמות, אנחנו מביאים שחקנים שיכולים להשתלב, לפי ראות הסגל המקצועי. יש לנו מועמדים רבים ונבדוק אותם".

שחר התייחס לעונה המאכזבת האחרונה ולעונה הבאה ואמר: "בעונה שעברה שיחקנו כדורגל, כך גם לפני שנתיים וכך יקרה גם בעונה הבאה. פעם משחקים יותר טוב ופעם פחות טוב. הבסיס הוא אותו בסיס". שחר הוסיף: "העונה זכינו בגביע הטוטו, ונשתדל לזכות בתואר כזה גם בעונה הבאה. את מחלקת הנוער שלנו אנחנו מחזיקים, ומסבסדים בה כספים רבים. לצערי הרב, לא כל שנה גדל איזה ברקוביץ'. בשנים שאין כזה וחסר מביאים גם שחקנים מבחוץ".

על סאגת מאור בוזגלו אמר: "אנשים עשו הרבה רעש ומי כמוכם יודעים שאני היחיד שישב בשקט. התקשורת היא זו שעשתה את הצלצולים. שמעתי ממכבי תל אביב שבוזגלו קיבל את התנאים, נחתם מסמך שיועבר אלינו. אם זה כך, הסיפור הגיע לסיומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully