וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין צפויה לשחרר את הנבחן בונזו

יצחק סולומון

30.6.2008 / 21:18

הקשר הגנאי לא הרשים בהפסד 1:0 לקרית שמונה במשחק האימון. חיים בנון ימשיך בקבוצה. בק"ש, דיין מעדיף קבוצה ממקדוניה באופ"א

"אנחנו צריכים לקחת היום את הדברים הלא טובים ולשדרג אותם. אסור לשכוח שעשינו אימון בוקר. עדיין חסרים לנו חמישה שחקנים", סיכם מאמן קריית שמונה, מישל דיין, את משחק האימון בו גברה קבוצתו היום (שני) 0:1 על בני סכנין, משער של יובל אבידור, לאחר בישול של אגודה קאובינה.

הרכש הטרי עומר פרץ שותף במחצית השנייה. עבאס סואן כלל לא שותף, וערך אימון אישי עם מאמן הכושר, ערן שדו. שחקני נוער רבים שותפו במחצית השנייה. דיין פתח בהרכב הבא: יוסי בצלאל, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, אוהד אלגרבלי, בני בן זקן, רן קוז'וך, ויאם עמאשה, אגודה קאובינה, יובל אבידור.

הקפטן יניב לביא: "זה בסך הכול משחק אימון ראשון לעונה, ויש לנו עוד המון להשתפר. אני מאמין שבמחנה האימונים בהולנד נעבוד קשה, נתגבש, ועד גביע אופ"א תהיה לנו קבוצה טובה".

במועדון ישנה דריכות לקראת הגרלת גביע אופ"א, מחר. נציג הקבוצה בשוויץ הוא המנכ"ל, יוסי אדרי, שבקריה מקווים כי מחר יבשר להם על הגרלה סבירה, כדי לנסות לעלות שלב. דיין: "אין לי בעיה שנקבל קבוצה ממקדוניה".

בהנהלה מדווחים על התעניינות שיא בכרטיסי המנוי המוזלים שהקבוצה מתכוונת להוציא. ביום רביעי יתחילו בהפצת המנויים. ביום שישי יוצאת הקבוצה למחנה אימונים בן עשרה ימים בהולנד.

חיים בנון ימשיך עונה נוספת

בעקבות המשחק, בסכנין נוטים לוותר על שרותיו של הגנאי הנבחן, אופסיי בונזו, שגילה יכולת חלשה במשחק האימון שנערך באצטדיון דוחא. גורם בסכנין אמר הערב: "הוא בכלל לא חלוץ אלא קשר". המאמן פרדי דוד התייחס להפסד: "זיהיתי מספר דברים, אלמד מסקנות ואפעל בהתאם".

גם הקשר הגנאי, ברנרד דון בורטי לא גילה יכולת מרשימה, אולם לגביו לא ממהרים להסיק מסקנות, בגלל העובדה שנחת רק בסוף השבוע, והמשחק היום היה לאחר אימון אחד בלבד. "צריך לתת לו את הזמן להתאקלם", אמרו בסכנין. על פי פרסומים בגאנה, לבורטי חוזה לשלוש שנים בעלות של 100 אלף דולר.

סכנין פתחה בהרכב הבא: מאיר כהן, עבד רבאח, עלא אבו סאלח, הילאל חלאיילה, בסאם גנאים, חיים בנון, יניב לוזון, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, ברנארד בורטי, אופסיי בונזו.

הקשר חיים בנון ימשיך עונה נוספת בקבוצה. בנון: "פרדי אמר לי שהוא רוצה אותי, עכשיו צריך לסגור עם מאזן". בסכנין עדיין לא ויתרו על הקשר מזואה אנסומבו. היו"ר מאזן גנאים: "אנחנו רוצים אותו, אבל לא רוצים להכניס ראש בריא למיטה חולה. יש לו קבוצה שהכרטיס שייך לה ושני סוכנים. קודם שיפתרו את הבעיות ביניהם ורק אחר כך אפעל".

נכון להיום, סכנין עדיין לא יודעת איך תגיע למשחק מול רנובה המקדונית במסגרת האינטרטוטו, ביום ראשון (שעה 18:00) בסקופיה בירת מקדוניה. ראשי הקבוצה בדקו עם חברת אל על, אבל גילו כי אין לשם טיסות ישירות. האופציות היחידות הן לטוס דרך איסטנבול עם חניית ביניים, או לטוס לסופיה בירת בולגריה, ומשם להמשיך באוטובוס לסקופיה, מרחק של כשלוש וחצי שעות.

גנאים: "אנחנו לוקחים את המשחק בשיא הרצינות. אם נגזר עלינו לקיים מסע כזה, נרצה לנצח כדי להגיע לדובדבן, שמבחינתנו הוא מפגש עם דפורטיבו לה קורוניה".

דוד התייחס למפגש עם רנובה: "אמרתי מלכתחילה שניקח את המשחק בדרך לעונה מתישה. אני עוד לא יודע מי בכלל יאושר לשחק, אבל עם מי שנשחק ננסה למצות את המקסימום. אם נביא את ההכרעה אלינו זה יהיה טוב". על חיזוק אפשרי אמר המאמן: "יש בעיה כי אין מספיק שחקנים ישראלים טובים בשוק. יש לי סבלנות, ונביא רק את הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully