וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גטבורג הייתה הגרלה גרועה יותר"

אסף שקד

1.7.2008 / 14:21

דובר ויסלה קרקוב הפגין אופטימיות בראיון לתגובה לתקשורת בפולין, בקשר ליריבה הישראלית במוקדמות הצ'מפיונס. תמוז: "הגרלה נוחה"

האלופה בית"ר ירושלים הוגרלה לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול אלופת פולין, ויסלה קרקוב, בהגרלה שנערכה במשרדי אופ"א בניון, שוויץ. אם בית"ר תעבור את יריבתה, יחכו לה בסיבוב הבא בצ'מפיונס אריות אירופה דוגמת יובנטוס, ליברפול, ברצלונה, אתלטיקו מדריד, ארסנל, שאלקה 04. בטדי יכולים להתנחם בכך שאם יעברו את הפולנים, אך לא את הסיבוב השלישי במפעל, מובטח להם מקום בגביע אופ"א.

"ברמה הזאת, אין הגרלות קלות", אמר דובר ויסלה קרקוב, אדריאן אוצ'ליק לתקשורת הפולנית. "היריבה שלנו זכתה פעמיים ברציפות באליפות ישראל והיא קבוצה מצוינת ואהודה. אנחנו אופטימיים כי יכלנו לקבל הגרלה גרועה יותר, כמו למשל גטבורג השבדית".

דווקא כלי התקשורת בפולין הפגינו אופטימיות בנוגע לסיכוייה של ויסלה לעבור את בית"ר ירושלים. "ההגרלה לא רעה בכלל", אמר שחקן העבר של הקבוצה, מארק מוטיקה. "בית"ר היא קבוצה שויסלה צריכה להסתדר איתה, אבל במועדון חייבים להתחזק לפני המשחק".

"ההגרלה טובה מאוד לויסלה", הוסיף מאמנה לשעבר של הקבוצה, אדם נאבלקה, שהתבקש לתת את ניתוח לסיכויים: "לויסלה סיכויים גבוהים להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי". הפועל תל אביב אגב, צפויה להתמודד מול ויסלה במשחק אימון, במהלך מחנה האימונים באוסטריה. על פי האתר הרשמי של ויסלה, המשחק לא יבוטל.

בית"ר תארח את המשחק הראשון בטדי ב-29 או ב-30 ביולי, כשמשחק הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן ב-5 או ב-6 באוגוסט.

"כל הגרלה קשה"

שחקני בית"ר ירושלים קמו הבוקר (שלישי) ליומו השלישי של מחנה האימונים בהולנד, כשכל מה שעניין אותם היה תוצאות ההגרלה. יצחק שום וגיורא שפיגל נטשו את מגרש האימונים ותפסו פינה בלובי, אך ניסו לשמור על קור רוח כשעלה שמה של קראקוב. "כל הגרלה בשלב הזה היא קשה", אמר המנג'ר שפיגל, "במשחקים מהסוג הזה חשוב איך שאתה מגיע למשחק. כמובן שיחסית לקבוצות האחרות שיכולנו לשחק מולן, ויסלה קרקוב היא יריבה יחסית נוחה, אבל במעמדים האלה כל משחק הוא קשה ואסור לשכוח שאנחנו משחקים מול קבוצה שהיא אלופת פולין".

יצחק שום היה מאופק יותר. "קיבלנו קבוצה טובה מאוד", אמר שום, שמכיר היטב את הכדורגל המזרח אירופאי, "נעשה הכל על מנת לעבור אותם, אם זאת הגרלה טובה או לא נוכל לדעת רק אחרי סיכום שני המשחקים".

לבנתיים חזרו שחקני הקבוצה למגרש האימונים וקיבלו את הבשורה עם חיוך על הפנים. "אפשר בהחלט לעבור אותם", אמר טוטו תמוז אחרי ההגרלה, "היינו יכולים ליפול נגד קבוצות הרבה יותר חזקות, ואני שמח שבסופו של דבר קיבלנו יריבה יחסית נוחה על הנייר. אנחנו יודעים שלא הולך להיות לנו משחקים קלים ונצטרך לעבוד קשה בשביל לעבור את הפולנים. העובדה שאנחנו מארחים את המשחק הראשון יכולה להקל עלינו. עם הקהל שלנו בטדי נוכל להוציא תוצאה טובה במשחק הראשון וזה יוכל לעזור לנו מאוד במשחק הגומלין".

הקפטן דוד אמסלם דווקא פחות אהב את העובדה שבית"ר תארח ראשונה. "הייתי מעדיף שאת המשחק הראשון נשחק בחוץ", אמר הקפטן הוותיק, "במצב כזה גם אם היינו משיגים תוצאה לא טובה במשחק הראשון בחוץ, היינו יכולים לחזור לבית ובתמיכת הקהל לתקן את התוצאה. אני יודע שקרקוב היא קבוצה חזקה ואלופת פולין ואנחנו לא מזלזלים באף יריבה".

כריסטיאן אלברז ועידן טל, שלא התאמנו אתמול בערב בגלל פציעות קלות, חזרו הבוקר לאימונים מלאים ולרשותו של שום עמד סגל מלא. היום ב-19:00 תקיים הקבוצה אימון נוסף, בו יתחיל שום לתרגל את ההרכב שיפתח במשחק האימון ביום חמישי מול פמגוסטה, אלופת קפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully