וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן יוסף התגעגע: "אין כמו לחזור למסגרת הקבוצתית"

אסף שקד

30.6.2008 / 16:23

מאמן הכושר קורע את שחקני בית"ר במחנה האימונים, בן יוסף לא מפסיק לחייך. עידן טל עדיין פצוע, בואטנג יגיע ביום רביעי, עזריאל הוזעק למחנה

בית"ר ירושלים נכנסה הבוקר (שני) ליומה השני במחנה האימונים בעיירה מירלו בהולנד. גם הבוקר הריץ והתיש את השחקנים מאמן הכושר של הקבוצה, דרור שמשון, כשהמטרה היא להגיע למשחקים במוקדמות ליגת האלופות בכושר אופטימלי.

כבר בשעה 10:30 היו שוב השחקנים על בגדי אימון ויצאו לריצה בת 20 דקות אל עבר היער שמסביב למלון. ההולנדים המקומיים, תושבי העיירה הקטנה והמנומנמת, הביטו בהשתאות בשחקני האלופה הישראלית. "שמענו שאלופת ישראל נמצאת כאן", אמר אחד השוטרים, "הגענו לראות אותם אם הם באמת טובים כמו שאומרים".

אימון הבוקר התבסס כולו אך ורק על כושר והתקיים ללא כדור. יצחק שום, שתפס לו מיקום בספסל מרוחק במגרש, נותר חסר עבודה. דרור שמשון, לעומת זאת, לא הפסיק לעבוד. "תתחילו לעבוד", צעק על השחקנים, "עוד חודש יש לנו משחק קשה, אין זמן לשטויות". גם מיכאל זנדברג, שהפך באופן לא רשמי לעוזרו של שמשון, דרבן את חבריו לקבוצה. "יאללה תתחילו לקפוץ", אמר זנדברג, שעדיין זוכר את ההדחה הכואבת על ידי קופנהאגן, "תתחילו לרוץ".

טל עדיין פצוע

מי שעדיין לא חזר לפעילות מלאה הוא הקשר עידן טל, שעדיין סוחב פציעה מלפני כחודש. טל, שממלא את מקומו של ברק יצחקי ומופקד על העלאת מצב הרוח באימונים, עדיין מתקשה לקחת חלק באימונים עם כדור.

גם תומר בן יוסף, שבעבר הוזכר לא פעם על חוסר שביעות רצונו ממעמדו בקבוצה, נראה נהנה מהחיים. "אף אחד לא אוהב את מחנות האימונים בקטע המקצועי כי כל הזמן עובדים קשה", אומר הבלם, שהחיוך לא יורד לו מהפנים גם אחרי ריצה של חמישה ק"מ, "אבל אין כמו לחזור למסגרת הקבוצתית אחרי חודש חופש ולחזור ולהיות עם החברים שלך".

בואטנג יצטרף למחנה רק ביום רביעי

דרק בואטנג, שהיה אמור להצטרף היום למחנה, יגיע בסופו של דבר רק ביום רביעי. מי שממתין במיוחד לבואטנג הוא חברו עידן טל. "דרק חסר כאן", אומר טל, "אני מחכה לו, יחד נעשה קצת שמח. באנו לעבוד כאן קשה, אבל יש הרבה רגעים שבהם נצטרך לעשות קצת צחוקים לפני המשימה הגדולה שיש לפנינו בחודש הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

חן עזריאל הוזעק למחנה

החלוץ חן עזריאל, שכבר סיכם בשבוע שעבר בהפועל פ"ת, הוזעק אמש למחנה האימונים של בית"ר והיום לפנות צהריים נחת באמסטרדם ויצטרף לאימון הערב של הקבוצה. למרות העובדה שבית"ר המריאה עם 23 שחקני סגל, שום לא היה מרוצה מהחוד הדליל שיש לו (תמוז ובן שושן בנוסף לשחקן הנוער טל משעלי) ולכן החליט לזמן את עזריאל. בתום המחנה תחליט בית"ר האם להשאיר את עזריאל בשורותיה או לאפשר לו את המעבר לפתח תקוה.

גרשון: "מעדיפים את המשחק הראשון בטדי"

מחר בשעה 13:00 תתקיים הגרלת מוקדמות ליגת האלופות בה תיקח חלק גם בית"ר ירושלים. שמעון גרשון התייחס להגרלה ואמר: "אני מעדיף שנארח את המשחק הראשון. בדרך כלל קבוצות יותר גדולות ממך כשהם יוצאות למשחקי חוץ הם לוקחים את העניינים יותר באיזי ולא כל כך סופרים את ישראל". גרשון הוסיף: "קשה זה בטוח יהיה אבל אני תמיד אמרתי שמבחינתי ההגרלה פחות חשוב ממי נקבל אלא כמה שאנחנו נגיע מוכנים. בגלל זה אנחנו פה ויש לנו עוד מחנה, אני מקווה שכולם יכנסו לעניינים ולכושר ובעיקר החדשים, על מנת שנגיע מוכנים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully