וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר גודל נגד הרוקיז

30.6.2008 / 15:44

קומישינר ה-NFL התייחס למשכורת של ג'ייק לונג ממיאמי: "היא מגוחכת, צריך לשנות את השיטה". מבטיח: "הבילס יישארו בבפאלו"

לאחרונה התרבו השמועות על מעבר אפשרי של בפאלו בילס לטורונטו בשנים הקרובות, כשגם קיום מספר משחקים בעתיד בעיר הקנדית תרם לשמועות הללו. אלא שבימים האחרונים דאג קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל להזים כל שמועה בקשר לעניין. "אני לא רואה שום סיבה לקבל את זה", אמר גודל, "אני חושב שבבפאלו בילס קורים דברים טובים, ואני רואה את הקבוצה נשארת במערב ניו יורק בשנים הבאות". הבילס יהפכו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הליגה שמקיימת באופן קבוע משחק אחד בשנה מחוץ לארצות הברית.

עניין אחר שבו החליט הקומישינר להתערב הוא משכורות העתק שאותם מרוויחים הרוקיז בליגה. גודל קרא לחוזים שלהם "מגוחכים", והסביר כי לא ייתכן ששחקנים שטרם הוכיחו את יכולתם יקבלו סכומים כאלה. "משהו לא טוב בשיטה הקיימת. את הכסף צריכים לקבל שחקנים שכבר הוכיחו שהם יכולים לשחק ברמות הללו". גודל התייחס בעיקר לחוזה של ג'ייק לונג ממיאמי, שיקבל כמעט 40 מיליון דולר בחמש שנים, 30 מיליון מהם מובטחים. "הוא לא צריך לשחק יותר ב-NFL, את הכסף שלו הוא עשה", אמר גודל.

קווין ג'ונס תחת מעקב. הרץ האחורי ששוחרר מדטרויט בתחילת החורף התאמן בשבת, תחת עיניהם הבוחנות של נציגים מארבע קבוצות. הליונס חתכו את ג'ונס לאחר שסבל מפציעות רבות, ובהן פציעת ברך שדרשה ניתוח והחלמה ארוכה ברגלו הימנית.

רץ אחורי אחר ששוחרר הוא נאג'ה דבנפורט, הרץ המחליף של פיטסבורג. הסטילרס לא הצליחו למצוא קבוצה שתיקח את השחקן בטרייד והחליטו פשוט להיפטר ממנו. גם הסייפטי מייק לורלו והסנאפר ג'רד רטקובסקי נופו מהקבוצה.

ארנסט גרהאם, הרץ האחורי שפרץ השנה בטמפה ביי, סיכם עם הקבוצה על הארכת חוזהו. הוא ישתכר (מלשון "שכר", לא מלשון "שיכור", למרות שזה מאוד אופנתי בליגה) 10.5 מיליון דולר לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully