וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקגו לא משאירים חשבונות פתוחים

30.6.2008 / 12:26

שבוע אחרי שהקאבס טאטאו את הוייט סוקס, השלימו עליהם הגרביים סוויפ ביתי עם ניצחון 1:5. טמפה ביי חזרה לפסגת ה-AL מזרח

שיקגו וייט סוקס - שיקגו קאבס 1:5

זו הדרך לסיים את משחקי האינטרליג. שבוע לאחר שהוייט סוקס טואטאו בריגלי פילד, הם חזרו ל-"יו.אס.סלולאר" והשלימו סוויפ מרשים משלהם על היריבה העירונית. "בשבוע שעבר היה קשה לאוהדי הוייט סוקס לקום בבוקר. השבוע הזה שונה", אמר מאמן הגרביים, אוזי גיין. שבעה וחמישה למארק בהרלי, שנמצא בגרוב רציני לאחרונה, והומרים לקרלוס קוונטין, ג'ים ת'ומה ובריאן אנדרסון. שבעה וחמישה גם לשון מרשל בהפסד.


ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 1:3

אוליבר פרז לקח את העסק לידיים. כשהראש דפוק כל הגוף סובל, וכשהוא בסדר יוצאים מזה שבעה אינינגים משובחים עם שמונה טיגונים. קרלוס דלגאדו חבט להומר, לואיס קסטיו רשם שלוש חבטות, בילי וגנר שמר והמטס חלקו את סדרת הסאבוויי עם היריבה העירונית. דארל ראסנר עם ההפסד, הומר לווילסון בטמיט ביאנקיז.


לוס אנג'לס דודג'רס - לוס אנג'לס איינג'לס 1:0

לפני יומיים לא רשמו הדודג'רס אף חבטה וניצחו, והפעם למרות משחק התקפה משובח (שלוש חבטות שלמות, לא צחוק) הפסידו לג'ון לאקי ופרנסיסקו רודריגז. לאקי הגיש 8.2 אינינגים שבמהלכם חישמל תשעה חובטים, קיי-רוד השלים את המלאכה עם שמירה מספר 32 העונה.


יוסטון - בוסטון 2:3

הידקי אוקג'ימה היה בשנה שעברה גשר של בטון יצוק בין הפותחים לג'ונתן פפלבון, והשנה הוא סתם גרוטאה. היפני הרשה באינינג השמיני סינגל לאקס-גרב מארק לורטה, שהכניס את הריצה המנצחת הביתה ושלח את הרד סוקס מיוסטון עם הפסד בסדרה. דאג ברוקייל זכה בניצחון, חוזה ולוורדה עם שמירה מספר 21 העונה וג'ף בלום עם הומר ליוסטון. הומר גם לדסטין פדרויה בבוסטון.


קליבלנד - סינסינטי 9:5

האינדיאנס ממשיכים להיראות כמו כלום, והפסד של חמישה משחקים מתוך שישה לסינסינטי לא בא בחשבון לקבוצה שרוצה פלייאוף. ברונסון ארויו חזר מהופעת האימה הקודמת שלו בשבוע שעבר, כדי לרשום הופעה נאה הפעם של שישה ושישה. גריידי סייזמור ובן פרנסיסקו חבטו להומרים בקליבלנד, אבל נכנעו ליד הנפץ של אדם דאן ולהומר נוסף של אדווין אנקרנסיון. ארון לאפי עם ההפסד.


טקסס - פילדלפיה 1:5

העניינים מתחילים להתחמם יותר ויותר במזרח. בעקבות הניצחון של פלורידה על אריזונה ושל המטס על היאנקיז, הפיליז מרוחקים כעת רק משחק אחד מהמארלינס ושלושה מהמטס. אריק הרלי הגיש 5.2 אינינגים וכריס דייויס חבט להומר בריינג'רס. הפסד לג'יימי מוייר.


מינסוטה - מילווקי 0:5

קווין סלואי לא התרגש מהיכולת של בן שיטס או מההפסד ערב לפני כן, שקטע רצף של 10 ניצחונות של הטווינס. סלואי הגיש תשעה אינינגים וקטל שמונה חובטים בהופעה אדירה, ועם סיוע הומר של דלמון יאנג עקץ את מר סדינים וזכה בניצחון חמישי העונה. הסדינים סגר שבעה ושבעה אבל גם רשם את כל חמש ריצות החובה של הברוורס.


סן דייגו - סיאטל 9:2

5.2 אינינגים הספיקו לאריק בדארד לרשום ניצחון על הפאדרס החלשים, שבשורותיהם נחל ג'ייק פיבי הפסד חמישי העונה, למרות ERA של 2.90. אדריאן בלטרה וג'ף קלמנט עם הומרים למארינרס.

הרייז שוב בראש

פיטסבורג - טמפה ביי 4:3

חצי עונה עברה, ומה יותר סמלי מניצחון והעפלה למקום הראשון בבית כדי להראות שהרייז רציניים העונה? טמפה ביי הסתייעה בשבעה אינינגים מרשימים של אנדי זוננשטיין ובשמירה של טרוי פרסיבל, כדי לעקוף את הרד סוקס ולעלות עם מאזן של 32:49 לראש טבלת ה-AL מזרח. ווילי אייבאר ושון ריגנס עם הומרים לטמפה ביי, טיילר ייטס עם ההפסד.


פלורידה - אריזונה 3:4

למרות יתרון 1:3 באינינג השמיני ו-2:3 בתשיעי, הדיאמונדבקס חזרו מאוכזבים מהסדרה עם מאזן חצוי בטבלה (41:41). חורחה קאנטו חבט לסינגל מנצח באינינג התשיעי לאחר שהנלי רמירז השווה בהומר מידי ברנדון ליון, והמארלינס לקחו את הסדרה וצימקו את הפער מפילדלפיה למשחק אחד. הומר לסטיבן דרו מאריזונה.


קנזס סיטי - סט. לואיס 9:6

הקרדינלס חגגו כדי לצאת מקאופמן עם ניצחון בסדרה. ג'ייסון לה רו חבט להומר והוסיף ארבעה ריביז, אלברט פוחולס רשם הומר משלו, כריס פרז זכה בניצחון וריאן פרנקלין בשמירה. הפסד לבריאן בניסטר.


טורונטו - אטלנטה 0:1

איי ג'יי בארנט ממשיך לנצוץ. לאחר הופעה דומיננטית מול סינסינטי, בארנט רשם עוד פנינה של שבעה אינינגים ו-11 אוורורים, כשבי ג'יי ריאן מספק את השמירה. שבעה וחמישה לג'ו ג'ו רייס בהפסד.


וושינגטון - בולטימור 2:3

כשהאוריולס עלו באינינג ה-12 ליתרון 1:2 זה נראה גמור, אבל ג'ורג' שריל, אמין בדרך כלל, העניק הומר בן שתי ריצות לרוני בליארד, והנשיונאלס לקחו את הסדרה. לוק סקוט עם הומר לציפורים, ג'ואל הרנאהאן עם הניצחון.


אוקלנד - סן פרנסיסקו 11:1

ריץ' אאוריליה חבט להומר והכניס חמישה רצים, ג'ונתן סאנצ'ז שוב מיצה את הפוטנציאל עם שבעה ושישה והג'איינטס חיבלו באייז עם ניצחון חוץ בסדרה. ג'ו בלנטון נחבט קשות עם שבע ריצות, ג'ק קאסט לא המתיק את הגלולה למרות הומר לאייז.


דטרויט - קולורדו 3:4

חברים, הטייגרס כאן, איתנו ועם מאזן חיובי. דיין סרדיניה, שם שהוא סוג של הכלאה בין כוכב הוליוודי צעיר לסנדק במאפיה הסיציליאנית, חבט לטריפל בן שתי ריצות באינינג השישי, שהעניק לקני רוג'רס ניצחון. טוד ג'ונס התאושש ממופע האימה של שבת ושמר בהצלחה, כשהוא מסייע לעבודת הסוויפ של הטייגרס. טרוי טולוויצקי חבט להומר ברוקיז, שהפסידו משחק שביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully