וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון הבכורה של הפועל פ"ת: הזרים הודיעו שלא יגיעו

30.6.2008 / 8:04

הקבוצה תפתח מחר את האימונים, הזרים עדיין בחופשת מולדת. דודו ביטון מחכה לסיכום עם טוברוק. תקציב השחקנים בעונה הבאה: 6 מליון שקל

הפועל פתח תקוה הקבוצה תפתח מחר את האימונים ללא אף שחקן זר בסגל. החלוץ הגנאי עמנואל "אוסיי" בנאיני והבלם ג'ון בוי, שסיכמו בכפוף להחלטת המאמן אלי מחפוד, עדיין בחופשת מולדת. גם הקשר הפרואני ג'וניור ויסה שוהה במולדתו. הקשר מחוף השנהב, קוני ג'קארטה, הודיע שגם הוא לא יגיע לפתיחת האימונים, וכך גם החלוץ פטי נימבה. מחפוד אמר היום: "כל הזרים יגיעו עד סוף השבוע ונתאמן בסגל מלא. נשב עם ההנהלה על רשימת השחקנים המועמדים על מנת להחתימם".

לאימון מחר אמור להגיע הקשר בן לוז. היום תתקיים שיחה בין המנהל המקצועי זאב זלצר לשחקן בנוגע למעמדו בקבוצה. לוז, שכבר סיכם בקבוצה, מחזיק גם בהצעות אחרות, ביניהם אחת מהפועל תל אביב. הבלם רמי דואני, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב, הוזכר כמועמד לפתח תקוה, אך נראה שסיכוייו להצטרף נמוכים.

תקציב השחקנים של הפועל פתח תקוה בעונה הבאה יעמוד על ששה מליון שקלים, כך החליט הבעלים רונן אלעד, שמתכוון לבנות בעונה הבאה קבוצה שבנויה על טהרת שחקנים צעירים. אלעד השוהה כרגע בחו"ל מתכוון לחזור לארץ בשבוע הבא. בינתיים הוא שומר על קשר רצוף עם הצוות המקצועי והמנכ"ל אפי צפריר.

דודו ביטון שסיכם בקבוצה מחכה לסיכום בין טוברוק לבין זלצר, שקיבל את הסמכות לטפל בעניין. טוברוק מעוניינת למכור את ביטון ולא להשאיל אותו. למכבי תל אביב יש זכות ראשונים לעשות זאת, אבל היא טרם הביעה נכונות לרכוש את הקשר והיא מעוניינת להשאילו לעונה נוספת. השחקן משרת בצה"ל ומחזיק באישור עבודה בלתי מוגבל בסכום, כמו מאור בוזגלו.

בינתיים, אלעד שוחח עם המגן אורי אוזן שהביע נכונות לשחק בפתח תקוה. לאוזן יש הצעה גם ממכבי נתניה, אבל העובדה שקלימי סבן משחק בעמדה זהה עשויה לסלול את דרכו של אוזן דווקא לפתח תקוה, שבה קיימים סיכויים גבוהים יותר שישחק בהרכב. היום או מחר צפויה להתקיים שיחה נוספת בין אלעד לאוזן. כזכור, בפתח תקוה החליטו לרדת מהשחקן בגלל העלויות הגבוהות הכרוכות בהחתמתו (שכר ופיצוי לכפר סבא, בה הוא חתום לעוד שתי עונות).

אתמול (ראשון) הפגינו מעל מאה אוהדים מול בניין העירייה במחאה על הכוונה לפרק את מתקן האימונים של מחלקת הנוער. "אין לנו בית", "מאות ילדים מחוסרי בית - האחריות עליכם". כתבו האוהדים על שלטי המחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully