וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוזרת לאופציית שלומי ארבייטמן

השחקן זומן לשיחה עם ראשי המועדון, שיקחו אותו בחשבון במידה ויודיע שהוא לא חותם בקבוצה אחרת. לוי רוצה שני שחקני התקפה זרים

האם שלומי ארבייטמן יחזור ללבוש ירוק? הבוקר שוחחו במכבי חיפה עם שלומי ארבייטמן והציעו לו להגיע מחר עם סוכנו למועדון. אחת הסיבות היא לברר עם ארבייטמן האם הוא מעוניין לפתוח עם מכבי חיפה את האימונים או לחתום בקבוצה אחרת. אם ארבייטמן ישיב בשלילה, מכבי חיפה תיקח אותו בחשבון.

אלישע לוי שוקל לוותר גם על שחקן זר בעמדת הקשר האחורי ולהחתים שני שחקני התקפה, חלוץ וקשר בעמדה התקפית מתחת לחלוצים. לוי החל לבחון בימים האחרונים אפשרות להחתים קשר אחורי ישראלי, אבל הישראלי הבכיר ביותר שנמצא פנוי בשוק היה עידן מליחי, שלא שיחק בהרכב בני יהודה. בשלב זה, מליחי הוא ברירת מחדל. אם יוחתמו שני שחקני התקפה טובים, לוי יסתמך על בירם כיאל, גוסטבו בוקולי וג'ון קולמה (סיכם אתמול לשלוש עונות ואופציה לשנתיים נוספות) כשחקני קישור הגנתיים.

בירם כיאל עבר הבוקר בדיקות רפואיות בהצלחה. כיאל הגיע לבדיקות בליווי רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר. השוער ניר דוידוביץ', שהגיע לבדיקות בשעות הצהריים, עבר גם הוא את הבדיקות ומחר ישתתף באימון.

אימון הבכורה של חיפה ייפתח מחר. בחיפה עושים מאמצים שארבעת הנבחנים האפריקאים, אוסי ראנספורד (גאנה), קלווין אובוקה אקאבה (ניגריה), איונג אקונג אנואה (קמרון) ואיגוטנואר אוטנרי גודינסון (ניגריה), ינחתו כבר מחר. הנשיא יעקב שחר צפוי לשוחח עם השחקנים באימון.

בהמשך לידיעה מאתמול בנוגע להארכת ההסכם בשנה עם טוברוק, עד 2011, בחיפה מתכוונים להודיע לאריק איזיקוביץ' באילו שחקנים היא מעוניינת. לפי ההסכם חיפה תוכל לשלוח שלושה שחקנים מדי שנה תמורת כ-150 אלף דולר.





עדכון אחרון: 17:11

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully