וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר רצו ביערות, זיו ואלברז בלטו

אסף שקד

29.6.2008 / 19:49

האלופה הישראלית הגיעה למחנה האימונים בהולנד. דרור שמשון הריץ את השחקנים ביערות. דריו פרננדס הרשים, ובן שושן נכנס לכוננות יורו

בית"ר ירושלים סיימה הערב (ראשון) את היום הראשון במחנה האימונים בעיירה מירלו, הסמוכה לאיינדהובן. היום, שהחל בשעות הבוקר המוקדמות, הסתיים סמוך לשעה 20:00 בערב שעון הולנד, אז התקבצו השחקנים לארוחת ערב, כשבסיומה יתכנסו לצפות ביחד בגמר אליפות אירופה.

את היום העמוס החלו השחקנים בשעה 5:30 לפנות בוקר כשהגיעו לנתב"ג. רק לאחר שש שעות נחתה הקבוצה באמסטרדם ועשתה את דרכה, 100 קילומטרים דרומה למירלו. העייפות על פניהם של השחקנים הייתה ניכרת, ובצוות המקצועי נתנו לשחקנים מנוחה עד השעה 18:00 בערב, אז ערכה הקבוצה את האימון הראשון שלה על אדמת הולנד.

מאמן הכושר, דרור שמשון לקח את הפיקוד והריץ את השחקנים במשך כ-20 דקות אל תוך היער המקיף את המלון שבו שוהה הקבוצה. שמשון, שמכיר את האזור טוב מאוד, הפך את הריצה ביער למנהג, וגם היום הריץ את השחקנים לאורך כחמישה קילומטרים.

בראש השיירה הצהובה שחורה ניצבו יואב זיו וכריסטיאן אלברז, השניים מלאי מוטיבציה נמצאים בכושר טוב כשהרחק מאחור סוגרים את החבורה צמד החיפאים לשעבר, מיכאל זנדברג ועידן טל. השניים אגב לא סיימו את העונה בצורה מלאה וזאת בגלל שסבלו מפציעות.

לאחר הריצה, התפנו השחקנים לאימון בן 45 דקות אותו העביר יצחק שום. תחילה חולקו השחקנים לקבוצות ושיחקו ביניהם כששחקן אחד באמצע צריך לחטוף את הכדור, ולאחר מכן חילק שום את המגרש לשלושה שערים ושתי קבוצות, כשכל קבוצה יכולה לכבוש לשני שערים וצריכה להגן על שער אחד.

דריו פרננדס הארגנטינאי אימץ לעצמו את החולצה מספר 23 שהייתה שייכת עד כה למילובן מירוסביץ'. פרננדס אף אימץ לחיקו את חברו הטוב ביותר של מירוסביץ'- כריסטיאן אלברז והשניים צמודים אחד לשני לאורך כל היום. אלברז, ששני חבריו הקרובים, ג'וניור ויזה ורומולו, לא ימשיכו בבית"ר, מילא את החלל החסר עם פרננדס וצפוי לעשות זאת גם עם אבראו.

פרננדס נראה באימון כפייטר, שנלחם על כל כדור ולא מוותר לאף שחקן. על פי האימון היום ניתן להתרשם כי פרננדס הוא מסוג הקשרים שיודעים את מלאכת הכיבוש, אך יותר מכך – שחקן שעושה הגנה. לא פלא שמי שהתחבר אליו מיידית זהו שמעון גרשון שלא מפסיק לפרגן לשחקן הרכש החדש.

שחקן רכש נוסף, משה אוחיון נראה קצת בהלם לאורך כל היום, אך גילה יכולת טובה באימון ומראה סימני התאקלמות טובים מאוד, בעזרת חבריו לסגל נבחרת ישראל. גם טוטו תמוז, השחקן שהיה עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר, נראה היום חד מאוד באימונים, גילה התלהבות יוצאת דופן ולא הפסיק לכבוש.

עמית בן שושן התבדח לקראת גמר היורו, "ספרד תנצח 0:2", הצהיר החלוץ וזרק פצצה, "ראול יכבוש את זה ולא משנה אם הוא בבית או על המגרש". את האימון הראשון מחר (שני) תקיים הקבוצה בשעה 12:00 שעון ישראל, והאימון השני יתקיים בשעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully