וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק"ש: חוויות עומר פרץ בעיר הקטנה

יצחק סולומון

29.6.2008 / 20:08

השחקן שהגיע ממכבי תל אביב התרגש מהאימון הראשון עם מישל דיין. "אני שמח להיות כאן". ביום רביעי תחל מכירת המינויים לעונה הבאה

בעירוני קריית שמונה פתחו את האימונים לקראת העונה הבאה וההשתתפות ההיסטורית בגביע אופ"א. "אני שמח להיות כאן", אמר היום (ראשון) עומר פרץ, לאחר שערך את אימון הבכורה בעירוני קריית שמונה, יחד עם חבריו החדשים, על חוף הים בקריית חיים, תחת הדרכתו של מאמן הכושר, ערן שדו, שהעביד את שחקניו שעות נוספות. "אני רוצה להצליח עם קריית שמונה, יש כאן קבוצה טובה, ואני מקווה לעשות עונה טובה" הוסיף פרץ.

קריית שמונה מתעניינת בקשר מכבי הרצליה, מהראן ראדי, שכבש בעונה החולפת ארבעה שערים, ובישל שמונה נוספים, אבל בשלב זה טוענים בקריה כי העלויות של ראדי גבוהות מאוד, משום שהוא תחת חוזה, ויו"ר הרצליה, אריאל שיימן, דורש פיצוי גבוה תמורת התרת החוזה.

מנכ"ל הקבוצה, יוסי אדרי, יטוס מחר לשוויץ, כדי להיות נוכח במעמד היסטורי מבחינת קריית שמונה: הגרלת גביע אופ"א. בהנהלה מדווחים על ביקוש רב לכרטיסי המנוי, שנמכרים במחיר שווה לכל כיס. ממשרדי הקבוצה נמסר כי: "הטלפון לא מפסיק לצלצל ולשאול על המנויים". כמו כן נמסר מהנהלת הקבוצה כי לא יאוחר מיום רביעי הקרוב תחל מכירת המנויים כולל כרטיס חינם למשחק הראשון בגביע אופ"א. בימים אלו הסתיימה העבודה על חוברת מועדון מהודרת ויוקרתית בשפה האנגלית, עליה עבדו במערכת הדוברות של הקבוצה, והיא תימסר לנציג הקבוצה שתוגרל נגד קריית שמונה באופ"א.

ביום שישי צפויה קריית שמונה לצאת למחנה אימונים בן עשרה ימים בהולנד. מחר תקיים משחק אימון מול בני סכנין באצטדיון דוחא.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully