וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים במקסימום האולימפי

29.6.2008 / 16:03

סין האדירה והמסקרנת ואולימפיאדת בייג'ינג המרהיבה, יוצרים שילוב מנצח של טיול והשתתפות באירוע הספורט הגדול בעולם. למקומות, היכון, צאו

מצד אחד, סין, אותו ענק מזרח אסייתי בעל התרבות העתיקה, קצב ההתפתחות האדיר, האקלים המגוון והטבע היפהפה. מהצד השני, אולימפיאדה, אירוע עולמי עצום בהיקפו, שתחרויות הספורט בו הם סמל לאחווה בין בני האדם, אך בה בעת מגלמות את הרצון האנושי להגיע "מהר יותר! גבוה יותר! חזק יותר!”. גם סין וגם אולימפיאדה? נו, מדוע לא לשלב בין השניים?

כחודשיים לפני המשחקים האולימפיים בבייג'ינג, כבר הבטיחו מאות ישראלים את נסיעתם לאירוע. ב"איסתא ספורט”, הנציגה הרשמית והבלעדית לשיווק חבילות לאולימפיאדה, ערוכים לממש את החלום לעוד כ-200 ישראלים בלבד. החברה פתחה בבירת סין משרד מיוחד לטיפול בתיירים הישראלים שיגיעו לתחרויות.

"ברור לכולם שאירועי בייג'ינג 2008 הם מהאירועים המיוחדים בעת המודרנית", אומר שחיין העבר, יואב ברוק (36), שייצג את ישראל בשלוש אולימפיאדות, וכיום מכהן כמנכ"ל "איסתא ספורט”. "השילוב של משחקים אולימפיים וסין הצומחת, מהווים מקור משיכה עצום וחד פעמי. נערכנו בהתאם לביקוש ואף פתחנו משרד מיוחד בבייג'ינג על מנת לתת שרות לקבוצות התיירים מישראל באופן אקסקלוסיבי”.

נא לדחוף, אין מספיק לכולם

למרות שבהשוואה יחסית למדינות אחרות, קיבלה ישראל כמות מרשימה של כרטיסים ממארגני האירוע בסין, הביקוש גובר על ההיצע. האירועים המבוקשים ביותר על ידי הישראלים, מעבר לטקסי הפתיחה והסיום אשר נמכרו כבר לפני חודשים, הם אתלטיקה, שחייה, ג'ודו, כדורסל, טניס, כדורעף חופים, התעמלות ושייט. "חבל שאין בידינו כמות כפולה של כרטיסים, מניסיוני בתחום תיירות הספורט לא זכור לי ביקוש כה ער בשלבים כה מוקדמים של שיווק חבילות ספורט”, אומר ברוק. "הסינים רואים באירוע זה את יריית הפתיחה להשתלטותם על העולם. אירוע זה משמש עבורם חלון ראווה לאחת הכלכלות המרשימות בעולם. החוויה הכי גדולה באולימפיאדה היא פשוט להיות שם, לראות את האנשים ולחוש באווירה הקוסמופוליטית המיוחדת".

מרבית הנוסעים לאולימפיאדה יצאו לתקופה של 5 עד 10 לילות, ישהו במלונות 5 כוכבים וישלמו עבור התענוג החל מ-3,100 יורו לחבילה, אך יש גם חבילות זולות יותר. במקביל להשתתפות באירועי הספורט, מציעה "איסתא ספורט" סיורים מודרכים ברחבי בייג'ינג במדריכים ישראלים. זאת תהיה הזדמנות לחוות את האולימפיאדה דרך העיר, וכן ללמוד את פניה הרבים וליהנות משפע ההיצע ההיסטורי והאמנותי שבה.

ספורט, היסטוריה וטבע

האולימפיאדה נפתחת בתאריך הסמלי, 8 באוגוסט 2008, אבל מי שרוצה לטעום קצת יותר מסין ולראות ממנה גם מחוץ לבייג'ינג, יוכל להירשם למספר טיולים מאורגנים בתקופת האולימפיאדה. אחד הטיולים, שנמשך 7 ימים, יוצא מתל אביב ב-5 באוגוסט, ומתחיל בשי-אן, שהייתה בירתה העתיקה של סין, ממנה יצאו בעבר שיירות המשי בדרך הארוכה למזרח התיכון ולאירופה. הביקור יכלול ביקור באתר "חיילי צבא הטרקוטה", שנמצא במאוזולאום של צ'ין שה-חואנג, קיסרה הראשון של סין, וזהו אחד מן האתרים הארכאולוגיים החשובים והגדולים מסוגם בעולם. הטיול כולל גם ביקור בכל האתרים החשובים בבייג'ינג וסביבותיה: העיר האסורה, כיכר טיין אן מן, החומה הגדולה ועוד. המשתתפים יצפו בשורת אירועים אולימפיים לפי בחירתם ממשחקי כדורסל, טניס, ג'ודו, סייף, כדורעף חופים או חתירה. מחיר התענוג: 2,990 יורו לאדם בחדר זוגי.

טיול נוסף, שאורכו 9 ימים, יוצא מתל אביב ב-10 באוגוסט ויכלול מלבד שי-אן גם את גווילין (חבל ארץ בדרום סין ובו ההרים הזקופים והצרים, שמזכירים אצבעות מושטות אל על), ושנחאי, וכן את אירוע השיא של אולימפיאדת בייג'ינג, ריצת 100 מטר גברים. והמחיר? תמורת 3,460 יורו לאדם בחדר זוגי, תקבלו גם טיסות פנים בסין, לינות במלונות 5 כוכבים (כולל ארוחות בוקר וארוחות נוספות כמפורט בתכנית), השתתפות באירועים אולימפיים ומופעים, מדריך ישראלי ומלווה סיני דובר אנגלית, וויזה לסין (אשרת תיירות בהנפקה רגילה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully