וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לחבוט כדי לנצח

29.6.2008 / 13:26

הדודג'רס ניצחו את האיינג'לס 0:1, למרות שלא השיגו אפילו חבטה אחת במשחק. ניצחון ליאנקיז על סנטנה והמטס, הפסד כואב לבוסטון

לוס אנג'לס דודג'רס - לוס אנג'לס איינג'לס 0:1

זה קרה ארבע פעמים לפני כן בהיסטוריה המודרנית, כשקבוצה מנצחת בלי לרשום אפילו חבטה אחת, והלילה זה קרה בפעם החמישית. ג'רד וויבר הגיש שישה אינינגים וחוזה ארדונדו הגיש שניים לאיינג'לס, כשאיש מהם לא מרשה חבטה לדודג'רס. אלא ששגיאה של וויבר באינינג החמישי גרמה להעלאתו של מאט קמפ לבסיס. הוא גנב את הבסיס השני, הגיע לשלישי בזכות שגיאה של ג'ף מאת'יס ונכנס הבייתה עם הקרבה של בלייק דה וויט. "זה בהחלט ניצחון ביזארי", הייטיב לסכם ג'ו טורה, מאמן הדודג'רס. שבעה ושבעה לצ'אד בילינגסלי בניצחון, שמירה לטקאשי סאיטו.


פלורידה - אריזונה 6:2

ברנדון ווב חזר לעצמו לאחר נפילה במשחק הקודם, הגיש שישה וקטל שמונה וקצר ניצחון מספר 12 העונה. אנדרו מילר היה המפסיד, כשדני אוגלה, כוכב המארלינס, נוטש בגלל קרסול פגוע. מצבו יתברר היום. שתי חבטות ושלושה ריביז לכריס יאנג מהדיאמונדבקס.


ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 3:2

אנדי פטיט הגיש שישה אינינגים וניצח את יוהאן סנטנה, שסבל מקשיים באינינג הרביעי וספג שתי ריצות שהובילו למהפך של היאנקיז, מ-1:0 ל-1:2, בדרך ל-1:3 ולניצחון. מריאנו ריברה עם שמירה מספר 22 העונה, דייויד רייט ורמון קסטרו חבטו להומרים על פטיט, אבל המטס לא היו מסוגלים ליותר מזה, בהפסד שני ב"שיי" בסדרה.


שיקגו וייט סוקס - שיקגו קאבס 5:6

קרלוס קוונטין חבט באינינג השביעי להומר שובר שוויון והקנה יתרון למאט ת'ורנטון והוייט סוקס. באינינג התשיעי נכנס בובי "איזו שבת עברה עלי, לקחתי שלוש צידניות לים וזה הספיק לי רק לשעה הראשונה" ג'נקס וסיפק את השמירה, למרות דאבל מהיר שנתן לדרק לי. קרלוס מרמול עם ההפסד, ג'רמיין דיי ואלכסי רמירז עם הומרים לגרביים.


פיטסבורג - טמפה ביי 3:4

זה לא היה ערב מדהים של ג'ייסון ביי, אבל אחרי שלושה סטרייקאאוטים קיבל באינינג ה-13 האאוטפילדר של הפייראטס הזדמנות נוספת ולא איכזב. ביי חבט להומר מידי ג'ייסון האמל והקנה לפיראטים ניצחון, כשהוא מטרפד ניסיון של הרייז לעלות לראש טבלת המזרח. ג'ון ואן בנסחוטן עם הניצחון, הומר גם לג'וני גומז מטמפה ביי.


טורונטו - אטלנטה 5:9

ורנון וולס ורוד בראחאס חבטו להומרים וסייעו לג'ון פאריש לקצור ניצחון ראשון עם שישה וארבעה. באטלנטה חבט מארק טשיירה להומר, אבל לא הציל את טים הדסון מהפסד, לאחר שזה הרשה שש ריצות חובה.


קליבלנד - סינסינטי 5:0

ג'וני קואטו הגיש 6.1 אינינגים סולידיים והסתייע בהומר של אדם דאן, כדי לזכות בניצחון ראשון לאחר ארבע הופעות עקרות. שישה וארבעה לפול בירד שנחל את ההפסד.


דטרויט - קולורדו 6:7

לראשונה העונה, אחרי משחק מטורף, הגיעו הטייגרס למאזן חצוי, 40:40. זה קרה לא לפני שסיפקו הרבה דפיקות לב לאוהדיהם, כשטוד ג'ונס מנתץ שמירה בטוחה ביתרון 2:5 ונותן ארבע ריצות לרוקיז באינינג התשיעי. אלא שבתחתית האינינג החזיר בריאן פואנטס טובה, נתן דאבל בן שתי ריצות למיגל קבררה והעניק את הניצחון לטייגרס. דטרויט קצרה את ה-W ה-14 מ-17 משחקים, כשמי שצובר אותו הוא פרדי דולסי שהחליף את ג'ונס. הומר לריאן רייבורן מדטרויט.

הקארמה הרעה של דלקארמן

יוסטון - בוסטון 10:11

משחק פסיכי לחלוטין במינט מייד פארק. הרד סוקס עלו באינינג השלישי עם ארבע ריצות ל-0:4, רק כדי לקבל חמש ריצות בתחתית האינינג. אלא שבפיגור 4:6 באינינג השישי שמה בוסטון עוד חמש ריצות ועלתה ל-6:10. מספיק? לא עם הבולפן הנורא שיש לאלופה. באינינג השביעי צימקו האסטרוס ל-10:8 ובשמיני השלימו מהפך גדול עם שלוש ריצות, בהן דאבל מנצח בן שתי ריצות של לאנס ברקמן על מני דלקארמן המזוויע. חוזה ולוורדה שמר לבסוף על הניצחון של דאג ברוקייל, כשלמרות ריצת חובה הכיש את כל הצד. קרלוס לי, מארק לורטה וטיי וויגינטון חבטו להומרים ביוסטון, ג'ייקובי אלסבורי עם אחד לבוסטון.


וושינגטון - בולטימור 9:1

חמישה אינינגים הספיקו לגארט אולסון כדי לקצור ניצחון, כשהאוריולס ממשיכים בעבודה השקטה והטובה שלהם עם מאזן 38:41. רמון הרננדז ולוק סקוט חבטו להומרים, לאנס קורמייה סיפק את השמירה. ג'ון לאנאן זקף לחובתו את ההפסד.


קנזס סיטי - סט. לואיס 5:1

נו, תראו מי ניצח את הרויאלס. הקרדינלס זכו בניצחון ראשון על היריבה ממיזורי, כשמיצ'ל בוגס קוצר אותו עם שישה ושישה וריק אנקייל חבט להומר מספר 15 העונה. קייל דייויס עם ההפסד.


מינסוטה - מילווקי 5:1

יש גבול לכמה שאפשר לנצח, במיוחד אם אתה צריך שליבאן הרננדז יהיה האיש שימשיך את רצף הניצחונות שלך. מני פארה הגיש שבעה וקטל שישה, הברוורס רשמו חמש ריצות בשלושת האינינגים הראשונים וסיימו את השרשרת של הטווינס על עשרה ניצחונות. ג'ייסון קובל עם הומר חסר ניחומים למינסוטה.


טקסס - פילדלפיה 8:6

קול האמלס הגיש שבעה אינינגים וניטרל שמונה חובטים, אבל גם ספג ארבע ריצות. למזלו הופיעה ההתקפה של הפיליז למשחק, ובמיוחד צ'ייז אטלי עם הומר 23 וריאן הווארד עם מספר 20. הם ניצחו את האקס-פילי ויסנטה פאדייה, שצלח שישה אינינגים כשהוא סופג שבע ריצות. הומר למייקל יאנג בטקסס, שמירה לבראד לידג'.


סן דייגו - סיאטל 4:2

קרלוס סילבה הגיש שבעה אינינגים סולידיים, ולמרות שהוא מגעיל בדרך כלל הוא הצליח לנצח חבורה מגעילה בפני עצמה. ברנדון מורו שמר, צ'יי סונג בייק עם ההפסד.


אוקלנד - סן פרנסיסקו 1:0

סופסוף ניצחון לג'איינטס על האייז, ואיזה ניצחון. כמו בקרב השני של קליפורניה גם כאן היה דואל מעניין, כשטים לינסקאם עם שבעה ו-11 משובחים מאפיל על ג'סטין דוקשר (לאחר עיון במקורות - זה השם של האיש) שהגיש שמונה וארבעה מוצלחים. שמירה מספר 22 לבריאן ווילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully