וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר ייפגש עם בן לוז שידרוש הבהרות

29.6.2008 / 10:32

לקשר יובהר שיצטרך להילחם על מקומו. ביטון מטוברוק סיכם. החתימה עם ריקן מתעכבת בגלל בעיה בתקנון. הערב: הפגנה מול בניין העירייה

המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, אמור להיפגש עם הקשר בן לוז לפני פתיחת האימונים ביום שלישי (18:00, קיבוץ עינת). הסיבה: מעמדו של הקשר שסיכם בקבוצה ואמור להגיע לפתיחת האימונים עדיין לא ברור. לוז משחק בעמדה של הקשר הברזילאי ג'וניור ויסה ובקבוצה יבהירו לו שיצטרך להילחם על מקומו בהרכב. גם מ.ס אשדוד מעוניינת בלוז שמעוניין לממש את ההסכם בפתח תקוה. ויסה, אגב, עבר באופן רישמי לקבוצה לאחר שקיבלה לידיה את טופס ההשאלה מבית"ר.

דודו ביטון מטוברוק פנה לקבוצה וסיכם עקרונית לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה. כעת מתנהל משא ומתן בין טוברוק לפתח תקוה בנוגע לאפשרות לרכוש את הכרטיס בעתיד. חלוץ אחר של טוברוק, ויקטור מרעי, היה אמור להגיע לפתיחת האימונים ולהיבחן בקבוצה, אך לבסוף הוחלט לוותר על שירותיו. קשר אחר של טוברוק, מארק גורמן, הוצע לקבוצה אך בשלב זה הוחלט להקפיא את ההחלטה לגביו. ייתכן שהוא יצטרף לאימוני הקבוצה בהמשך.

החתימה עם הקשר אבי ריקן, ששייך לבית"ר ירושלים, מתעכבת בגלל בעיה בתקנון ההתאחדות. ריקן, תושב מעלה אדומים שליד ירושלים, אמור להגיע מדי יום לאימוני הקבוצה והבהיר כי הוצאות הדלק גבוהות יהוו נתח נכבד ממשכורת החייל שלו. בקבוצה מנסים למצוא פתרון לכך. בינתיים יעשו ניסיונות להעביר את הקשר לבסיס צבאי אחר באיזור המרכז כדי שיוכל להגיע לאימונים בזמן. ריקן לא נסע למחנה האימונים עם בית"ר ירושלים וצפוי להתאמן ביום שלישי. גם החלוץ חן עזריאל לא המריא עם בית"ר וצפוי לחתום על החוזה במהלך השבוע.

אוהדי הקבוצה יפגינו הערב מול בניין העירייה, במה שמוגדר כ"הפגנה למען הנוער ומגרשי הנוער החדשים". ההפגנה תתקיים בסמוך לישיבת מועצת העירייה בתיאום עם המשטרה. הסיבה להפגנה היא שמגרשי קבוצות, הנוער השוכנים בסמוך לספורטק סירקין, קיבלו צו פינוי מטעם הועדה המחוזית לתיכנון ובנייה. האוהדים כועסים על "אדישות", לטענתם, מטעם הוועדה שלא מוכנה להתחשב בילדים שאמורים להתחיל את ההכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה. במועדון מקווים שההפגנה תרתום את חברי המועצה לפעול לטובת הכודרגל בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully