וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר החלה את המסע לאלופות

אסף שקד

29.6.2008 / 12:39

הדאבליסטית המריאה הבוקר למחנה האימונים הראשון שלה בהולנד, תקווה להגרלה טובה ביום שלישי. אוחיון: "התחושה טובה, אני מתרגש"

הדאבליסטית הישראלית, בית"ר ירושלים, המריאה היום (ראשון) בבוקר למחנה האימונים. גם השנה, כמו בשנה שעברה, תקיים הקבוצה מהבירה את מחנה האימונים הראשון שלה במירלו, הולנד. המחנה ייארך שמונה ימים. בית"ר תשוב לישראל, ולאחר שישה ימים, בשבעה ביולי תצא למחנה אימונים שני בשוויץ.

בזמן שבית"ר תשהה במחנה האימונים בהולנד תתקיים הגרלת מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה הישראלית עושה את כל המאמצים להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות העונה.

משה אוחיון, שחתם לא מכבר, יצא עם הקבוצה למחנה האימונים. לפני ההמראה הוא אמר: "התחושה טובה, אני מתרגש. אני מקווה שיהיו לנו אימונים טבים ונחזור מרוצים. גם באשדוד היו לי ימים יפים ואני מקווה להצליח גם כאן".

"אנחנו יוצאים למחנה אימון ראשון שהוא ברובו מושתת על כושר גופני", אמר מאמן הקבוצה יצחק שום והתייחס גם להגרלת מוקדמות ליגת האלופות: "כמובן שההגרלה היא משמעותית. נקווה לקבל את ההגרלה הכי טובה, אבל נדע להסתדר עם כל הגרלה".

סמוך לשעה 12:30 שעון ישראל, 11:30 שעון הולנד, נחתה הקבוצה בנמל התעופה "סכיפהול" באמסטרדם, כששני שחקני סגל בלבד נעדרים מהטיסה, דרק בואטנג שיגיע למחנה מחר לאחר שיסדר אשרת כניסה להולנד, והחלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו, שנמצא בחופשת מולדת ויחזור לישראל ב-8 ביולי.

אבראו השתתף הלילה במשחק צדקה בונצואלה לצידם של כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם. אבראו שיחק במדי קבוצת "החברים של לאו מסי", שפגשה את קבוצת "החברים של רונאלדיניו", במשחק שאורגן על ידי שני הסופרסטארים של ברצלונה תחת הכותרת "משחק מגלקסיה אחרת", וכבש שני שערים במשחק שהסתיים בתוצאה 7:7.

עדכון אחרון: 29.6.08, 12:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully