וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה זרים יגיעו למבחנים במכבי חיפה

29.6.2008 / 17:53

הירוקים מכינים במרץ את העונה הבאה ומביאים גנאים להתרשמות. פשרה מסתמנת בין דוידוביץ' לירוקים. החוזה עם טוברוק הוארך בשנה

במכבי חיפה ממשיכים את ההכנות לקראת העונה הבאה. ארבעה כדורגלנים צעירים מניגריה וגאנה, יגיעו בימים הקרובים למספר ימי מבחנים בקבוצה. המאמן, אלישע לוי יבדוק את יכולתם של אוסי ראנספורד, קלווין אובוקה אקאבה, איונג אקונג אנואה ואיגוטנואר אוטנרי גודינסון ולהתרשם מהם.

כמו כן, נציגתו של ניר דוידוביץ', עורכת הדין קרן שטיינפלד, ערכה היום (ראשון) שיחת טלפון עם פרקליט המועדון מכבי חיפה, עורך דין אודי שוחטוביץ', בנוגע לעתידו של השוער. הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני וכעת מסתמנת פשרה לפיה ייקבע סעיף שחרור לעונה הרביעית בגובה של כ-100 אלף דולר. כזכור, דרש דוידוביץ' סכום של כ-120 אלף דולר בעוד חיפה הסכימה רק על 80 אלף דולר, במקרה של שחרור. דוידוביץ' הודיע כי יגיע לבדיקות הרפואיות כבר מחר (שני) בליוויו של רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר. בחיפה מקווים כי הוא יחתום על החוזה וכך תסתיים הפרשה.

לאחר השיחה אמרו בחיפה: "מכבי חיפה זה מועדון גדול מדי בשביל להתעסק עם השטויות של ניר דוידוביץ'. החלטנו להגיע לפשרה ולקבוע סכום שמקובל על שני הצדדים. עכשיו דוידוביץ' יהיה מרוכז כל כולו בכדורגל".

עוד לפני שעלתה הפרשה על פסים חיוביים, בחיפה איימו לקנוס את דוידוביץ' אם לא יגיע לפתיחת אימוני הקבוצה ביום שלישי. השוער לא עבר בדיקות רפואיות כמו יתר השחקנים בגלל העיכוב בחתימת חוזהו המשודרג לארבע שנים. הסיבה לאי ההסכם לא הייתה בהכרח כלכלית. בחיפה כעסו על השוער משום שהתעקש על סכומים פעוטים. דוידוביץ' הוזהר כי אם לא יגיע לאימון ינקטו נגדו סנקציות.

דוידוביץ', כאמור, הוא השחקן היחיד שלא הגיע מיוזמתו לבדיקות הרפואיות. בחיפה מחכים לתשובות מהשוער שאמור להודיע האם הוא מוכן להגיע לבדיקות מחר. גורם בחיפה: "איפה עוד שמעתם בכדורגל על שחקן שצריך להתחנן בפניו להגיע לבדיקות? בושה שזה מה שהוא נותן אחרי כל מה שחיפה נתנה עבורו. לקחנו ילד בן 19, טיפחנו אותו והוא הפך לשוער גדול. במקום שיגיד תודה וינשק את הסמל של מכבי חיפה, בכל שנה הוא מצהיר שלא טוב לו עם החוזה שלו".

"נמאס כבר מהבכיינות שלו", המשיך הגורם. "לפעמים נראה שהוא לא התבגר. החוצפה שלו גדולה במיוחד משום שהוא מתעקש להתעסק בקטנות. אם 20 אלף דולר זה סכום שהוא לא יוכל לחיות בלעדיו, אולי כדאי שהוא ילך לשחק במקום אחר. האיומים שלו כבר מזמן לא מפחידים אותנו". שחקן נוסף שלא הגיע לבדיקות הוא בירם כיאל שסובל מחום והוא ייבדק כנראה מחר.

קולמה יסכם היום

הקשר ג'ון קולמה צפוי לסכם היום (ראשון) לשלוש שנים בקבוצה, לאחר פגישה שאמורה להתקיים בין סוכנו, ג'קי דהאן, לבעלים יעקב שחר. קולמה ישתכר כ-180 אלף דולר לעונה. הבוקר הצטרף קולמה לאימונים שעורך אלישע לוי לשחקני הנוער. גם ליאוניד קרופניק ודקל קינן הצטרפו מיוזמתם. טרם האימון עבר קולמה בדיקות רפואיות, אליהם הגיע בליווי מנהל הקבוצה אדורם קייסי. קולמה עבר את הבדיקות בהצלחה, כמו גם החלוץ אושרי גיטא. הבדיקות נערכו בפיקוחו של רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר, שאמר: "קולמה וגיטא נבדקו והם כשירים לגמרי. אני מאחל להם הצלחה בעונה הבאה".

החלוץ עדן בן בסט מתקרב להפועל תל אביב שאמורה להודיע עד היום לחיפה שהיא מעוניינת לרכוש את כרטיסו. בחיפה מסרבים כרגע להשאיל את החלוץ בטענה שמדובר בצעד לא חכם מבחינה כלכלית. החלוץ רשאי לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות החל מחודש ינואר.

עורך דינו של מאור בוזגלו, צ'רלי בוזגלו, שוחח עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לעתידו של הקשר. בינתיים הצדדים לא הגיעו לפשרה, ובוזגלו עדיין לא משוחרר למכבי תל אביב. בחיפה ובסביבתו של הקשר מאמינים כי עד יום שלישי תושג פשרה ובוזגלו יוכל לעבור באופן רשמי למכבי תל אביב.

המאמן אלישע לוי עדיין לא החליט מי יהיו הקפטנים של הקבוצה. מסתמן כי אלון חרזי וניר דוידוביץ' יענדו את סרט הקפטן. יניב קטן יקבל כנראה הבטחה שישמש כקפטן שני בעונה הבאה לאחר שחרזי יפרוש. יש לציין כי זאת רק הצעה שעלתה בימים האחרונים ואין מדובר בהחלטה של לוי.

הפועל כפר סבא החלה להתגמש בדרישות שלה בנוגע לסמואל יבואה. הקבוצה דורשת כעת סכום שנע בין 500 אלף ל-600 אלף יורו בלבד. בחיפה מציעים סכום נמוך אך מאמינים שניתן לגשר על הפערים.

הקבוצה תפתח את אימוניה באופן רישמי ביום שלישי. כעבור שלושה שבועות, ב-22 ביולי, היא תצא למחנה האימונים. הבלם מור דהן זומן לסגל הנבחרת הצעירה.

בנוסף, החוזה בין מכבי חיפה למועדון הנוער בית"ר נס טוברוק הוארך היום (ראשון) בשנה אחת והוא תקף עד לשנת 2011. במסגרת ההסכם אמורים כל שנה לעבור שלושה שחקנים מטוברוק למכבי חיפה תמורת סכום של כ-150 אלף דולר. הבוקר נפגשו הבעלים של טוברוק, אריק אייזקוביץ', ופרקליט מכבי חיפה, אודי שוכטוביץ', בנוגע למעברם של האחים איל ואוראל גולסה למכבי חיפה ולאחר משא ומתן קצר סוכמה ההעברה של השניים אל הירוקים. איל גולסה צפוי להתאמן במהלך העונה עם הקבוצה הבוגרת ולשחק בקבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully