וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרטוטו: בני סכנין מול רנובה המקדונית

יצחק סלומון

28.6.2008 / 23:28

הקבוצה של פרדי דוד תתמודד בשבוע הבא עם המקדונים, עבורם מדובר בהישג הכי גדול אי פעם. אוואט ולה קורוניה ממתינות בשלב הבא

בני סכנין תפגוש בסיבוב הבא במסגרת האינטרטוטו את קבוצת רנובה המקדונית, שגברה הערב (שבת) 0-2 במשחק בית בסקופיה על רייקה הקרואטית, לאחר שהמשחק הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בתיקו 0-0. המקדונים כבשו את שני השערים הראשונים בתולדות המועדון במסגרת האירופית. הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי, כבשה צמד מרגלי החלוץ איסני, בדקות ה- 4, וה- 46. התקשורת במקדוניה כינתה הערב את ההישג של רנובה "הגדול ביותר בתולדות המועדון".

"צפוי משחק לא קל. הכדורגל המקדוני בהתקדמות, ואנחנו רק בתחילת הדרך ולמעשה אנחנו רחוקים מלהיות מגובשים", התייחס קפטן בני סכנין, מאיר כהן, למשחק הצפוי במסגרת האירופית ב-5 ביולי במקדוניה. "למרות תנאי הפתיחה הלא טובים מבחינתנו, נעשה כל מאמץ כדי לעלות לשלב הבא", הוסיף השוער.

עם היוודע זהות הקבוצה המנצחת, יחלו בסכנין מחר (ראשון) בהכנות הלוגיסטיות לקראת הטיסה. סכנין תטוס למקדוניה דרך איסטנבול או אתונה, משום שאין לשם טיסות ישירות, מה שיהפוך את הנסיעה למייגעת ביותר. למנצחת במפגש הכפול בין סכנין לרייקה מצפה קבוצתו הספרדית של השוער דודו אוואט, דפורטיבו לה קורוניה, ב- 19 ביולי.

בורטי נחת

באיחור של שבוע נחת בארץ ביום שישי חלוץ הארטס אופ הוק מגאנה, ברנארד דון בורטי, שחתום בקבוצה לשנתיים. התקשורת בגאנה פרסמה כי החלוץ קיבל הצעה טובה מקבוצה במצרים, וזו הייתה ככל הנראה הסיבה לעיכוב בהגעתו. בורטי צפוי לערוך מחר (ראשון) אימון בכורה בדוחא.

הרומני בוגדאן אפוסטו, לו יש חוזה לשנתיים נוספות, מבין כי המאמן פרדי דוד לא בונה עליו, פנה להנהלה וביקש להשתחרר. לטענתו, יש לו הצעות מרומניה ומהונגריה. בסכנין לא ימהרו לשחרר אותו לפני סיום משימת האינטרטוטו, בגלל ההרכב הדליל של הקבוצה.

הבלם היהודי אמריקאי, מתיו באום, התבשר כי אושרו מסמכי ההתאזרחות שלו, ובקרוב הוא יקבל אזרחות ישראלית. כזכור, בסכנין התנו את החתמתו בקבלת האזרחות, כדי שלא יתפוס משבצת של שחקן זר. החלוץ אחמד סאבע סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום על חוזה. עתה נותר לסכם את העברתו מול בני לוד.

המגן הוותיק, באסם גנאים, קיבל שדרוג בשכרו וסגר לעונה נוספת. "סכנין זה הבית שלי, אני שמח להמשיך כאן", אמר. הבלם יא יא פטי צפוי לנחות ביום שני. ביום שני תקיים סכנין משחק אימון ראשון העונה, מול עירוני קריית שמונה (דוחא, 17:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully