וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסביץ' מחוזר על ידי נתניה

אריק רחמיאן

28.6.2008 / 20:34

קשרה לשעבר של בית"ר ירושלים, ששיחק בחצי העונה האחרונה בארגנטינה אמור להחליט בימים הקרובים. מתיאוס יחל לעבוד בתחילת השבוע

מילובן מירוסביץ', שחקנה לשעבר של בית"ר ירושלים, מחוזר על ידי מכבי נתניה, שאף פנתה אליו כבר בשבוע שעבר והגישה לו הצעה כספית. השחקן שקל את ההצעה של נתניה והשיב בשלילה, אולם לקראת סוף השבוע חזר גורם מהקבוצה לשחקן, שיפר את ההצעה הכספית באופן משמעותי והשחקן הבטיח להשיב כבר בתחילת השבוע.

כזכור, הצ'יליאני בן ה-27 שיחק עונה וחצי בבית"ר, ובחצי העונה האחרונה עבר לשחק במדי ארחנטינוס ג'וניורס, אולם לאחרונה משך פציעה ולא הירבה לשחק. בבית"ר ירושלים השתכר השחקן כ-350 אלף דולרים לעונה, ולא נראה שיסכים לרדת מסכומים אלו. נתניה, שמעוניינת לצרף קשר התקפי, תעשה הכל על מנת לצרפו. בשיחה מארגנטינה אישר מירוסביץ' את הפנייה.

ביום שני אמורה להסתיים פרשת לותר מתיאוס, שהוזכר כמועמד לאמן קבוצות ונבחרות על פני הגלובוס. המאמן הגרמני של מכבי נתניה, שיסיים את עבודתו כפרשן משחקי היורו בטלוויזיה הגרמנית, צפוי להגיע ביום שני הקרוב או לכל המאוחר ביום שלישי לארץ. ביום רביעי הוא אמור להתייצב ליום העבודה הראשון בקבוצה.

בפגישת ההיכרות הראשונה שיערוך מתיאוס עם חניכיו החדשים בקופסא יהיו נוכחים כל שחקני הסגל לרבות הפצועים. הבלם גולן חרמון, שעבר בהצלחה ניתוח בקע ביום רביעי האחרון, הצטווה לנוח בשבועיים הקרובים. חרמון צפוי לשוב בהדרגה לאימונים לקראת יציאתה של הקבוצה למחנה אימונים. הקשר אמייה טגה, שנפצע בברך, עובר סדרת טיפולים ופיזיותרפיה כשהוא חבוש בסד מיוחד. בעוד כשבועיים יעבור טגה בדיקת MRI נוספת ורק אז יוחלט איזה ניתוח יאלץ לעבור. על פי כל הערכות טגה ייעדר מספר חודשים מהמגרשים. אצל החלוץ איתי שכטר חלה הטבה ניכרת במצב הכתף שנותחה, אך עדיין לא ברור אם הצוות הרפואי יתיר לשכטר להתחיל ולהתאמן אפילו באופן חלקי. זאת מתוך חשש לפגיעה בשוגג בכתף, דבר שעלול להחמיר את קצב החלמתו.

עד יום רביעי אמורים לשוב לארץ כל ארבעת הזרים של הקבוצה השוהים בחו"ל. ראשון השבים לארץ הוא הבלם לואיס מרין. עד יום שלישי יגיעו גם תיירי טזמאטה, אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו. מתאוס, שמבקש להחתים לפחות זר איכותי לעמדת הקשר, מתלבט עדיין לגבי אוקוצ'ה וקיויו, שיבחנו בשבע עיניים במהלך מחנה האימונים. אוקוצ'ה, שניסה באמצעות סוכניו בארץ ובחו"ל, לעבור לשחק באירופה, לא הצליח במשימתו בינתיים.

אלן מסודי, שמילא עם החתמתו לשנתיים הקרובות את מכסת הזר החמישי בקבוצה, מצוי בארץ ויעשה את הקאמבק בנתניה ביום רביעי הקרוב. מסודי, שנתן עונה פנטסטית כששיחק בקבוצה, יתקבל בחום על ידי האוהדים שזוכרים את העונה החלומית שנתן, חרף העובדה שעזיבתו לחיפה לוותה בטונים מעט צורמים.

משטח הדשא בקופסא שוב במצב בעייתי

למרות שמשטח הדשא בקופסא עבר את כל ההכנות והטיפולים הנדרשים ומצבו הוגדר היום על פי אחד הגורמים כ"פנטסטי", הרי שבנתניה נשקלת האפשרות לקיים את אימוני טרום העונה של הקבוצה עד ליציאתה למחנה אימונים באוסטריה במגרש האימונים בווינגייט. הנטייה היא בכל זאת להתאמן בקופסא בין היתר על מנת שלא לטרטר את מתיאוס למגרש חלופי. החלטה בעניין תיפול בהתייעצות עם מתיאוס.

בצוות המקצועי והרפואי לא צפויים זעזועים מיוחדים - מאמן השוערים עופר בסון ימשיך בעבודתו כשעדיין סיכום לא הושג, אבל הצדדים קרובים לחתימה. גם מאמן הכושר אורי הראל ימשיך. כך גם לגבי הצוות הרפואי של הקבוצה שיזכה לתגבור בדמותו של פיזיותרפיסט. לאחר שנתיים בהן פעלה הקבוצה ללא פיזיותרפיסט נכנעה ההנהלה ללחץ השחקנים, שדרשו לצרף אחד כזה.

ב-13 ליולי תסיים מכבי נתניה את השלב הראשון של אימוני טרום העונה בארץ. אז תצא למחנה אימונים בעיר סחרונס באוסטריה שעל גבול שוויץ. נתניה תשוב ב-28 ליולי, סמוך מאוד למשחק גביע הטוטו הראשון שייערך ב-2 לאוגוסט. במהלך מחנה האימונים תקיים הקבוצה ארבעה משחקי אימון. שלושה נגד קבוצות מהליגה השנייה בגרמניה ואחד נגד ורדר ברמן מהליגה הראשונה (26 ביולי). לקראת משחקה הראשון בגביע אופ"א הוזמנו תלבושות חדשות בצבעי לבן-שחור. נראה שהתוכנית לשנות את צבעי החולצות של הקבוצה נגנז בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully