וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית החלוקה

28.6.2008 / 12:39

המטס ניצחו בברונקס 6:15 את היאנקיז, אבל הפסידו בקווינס 9:0 מאוחר יותר. מינסוטה ממשיכה לשעוט, ומי מושך כריות בליגה?

רגע לפני תחילת הסיקור, הנה סיפור משעשע על ברנש בשם ברנדון אינג', שחקן הכלבו של דטרויט טייגרס שבשבועות האחרונים משחק כתופס. אינג' סבל מפציעה בשריר הבטן לפני שלושה שבועות, שעימה עוד יכול היה לשחק. מה הבעיה? ביום רביעי הבחור, שבנו בן ה-3 ישן אתו במיטה, ניסה למשוך אליו את הכרית במסגרת "מלחמת מיקום" עם הילד, החמיר את הפציעה ונכנס לרשימת הפצועים. "זה היה טפשי", הודה אינג'. כשמאמן הטייגרס ג'ים לילנד שמע על הפציעה, הוא אמר: "תמיד יש פעם ראשונה" (באנגלית זה נשמע טוב יותר - That's a first).


ניו יורק יאנקיז - ניו יורק מטס 15:6
ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 9:0

בגלל משחק שנדחה בסדרה הקודמת בין השתיים, נערך המפגש של יום שישי בשיטת דאבל-הדר בית-חוץ, כשהמשחק הראשון משוחק בברונקס והשני בקווינס. במשחק הראשון (6:15 למטס) קבע קרלוס דלגאדו שיא מטס חדש של תשע הכנסות רצים, כשחבט לדאבל בן שתי ריצות, אחר כך לגראנד סלאם ולקינוח הומר בן שלוש ריצות. לואיס קסטיו קבע שיא אישי של חמש ריצות הביתה, קרלוס בלטראן הוסיף הומר ומייק פלפרי זכה בניצחון למרות שלא הרשים. די גיזי עם ההפסד, אלכס רודריגז עם הומר ליאנקיז.

אבל במשחק השני החזירו הפסים באותה מטבע, דווקא תחת כפפתו של סידני פונסון מול פדרו מרטינז. פונסון הגיש שישה אינינגים וטיגן ארבעה חובטים, כשבובי אבריו רושם משחק מצויין של 4 מ-4, הולכה ושלוש הכנסות רצים. מרטינז נוצח לאחר 5.2 אינינגים ושש ריצות חובה.


שיקגו וייט סוקס - שיקגו קאבס 3:10

המפגש הקודם בין השתיים הסתיים בסוויפ לקאביז, והפעם הגרביים פתחו היטב בבית. חוזה קונטרראס זרק שישה אינינגים סולידיים, ניק סווישר חבט לגראנד סלאם וריאן דמפסטר, הפותח של הקאביז, ירד לקרקע עם שמונה ריצות חובה ב-2.1 אינינגים. ג'ים אדמונדס, ג'ובני סוטו ומייק פונטנו עם הומרים לקאבס.


מינסוטה - מילווקי 6:7

במזל טוב, 10. עשרה ניצחונות רצופים לטווינס, כשג'ו מאוור חובט רחוק באינינג השמיני על גיירמו מוטה ומשאיר את הפער מהוייט סוקס על חצי משחק. אלכסי קאסייה וג'ייסון קובל חבטו גם הם להומרים, מאט גרייר זכה בניצחון וג'ו ניית'ן עשה את מה שהוא עושה כמעט בכל יום בתקופה האחרונה ושמר בפעם ה-22. ג'יי ג'יי הארדי, ראסל ברניאן וקורי הארט (שניים שלו) ירו מעבר לגדר בשורות הברוורס, שלא צברו מומנטום למרות ההפסד של הקאבס.


קנזס סיטי - סט. לואיס 2:7

מי שעוד לא נהנו הם הקרדינלס, שהפכו לשפחות של מיזורי. אחרי שהרויאלס טאטאו אותם בשבוע שעבר, הגיעו גיל מש, עם שבעה אינינגים, ואלכס גורדון, עם הומר וארבעה ריביז, ורשמו ניצחון ראשון גם בסדרה הזו. הרויאלס עם שישי רצוף ו-11 מ-12 האחרונים. נאה ביותר. ג'ואל פיניירו עם ההפסד, טרוי גלאוס עם הומר לסט. לואיס.


פלורידה - אריזונה 1:3

מזל טוב, עכשיו לאף קבוצה ב-NL מערב המסריח אין מאזן חיובי. ריקי נולאסקו הגיש שמונה אינינגים של פנינה צרופה, במהלכם טיגן תשעה חובטים, והכניס את הדיאמונדבקס לברוך ולמאזן של 40:40. קודי רוס עם הומר, קווין גרג עם השמירה ומייכה אווינגס עם ההפסד.


דטרויט - קולורדו 1:7

אז הטייגרס הסתדרו בלי איש הכריות ברנדון אינג', כשאדי בוניין בא לעזרה עם שמונה אינינגים נאים וקרטיס גרנדרסון רושם ארבע חבטות. הטייגרס כבר על מאזן 40:39, רגע לפני שהופכים את התקליט. הפסד לאובלדו חימנז, שהרוקיז שלו לא יהפכו שום תקליט בזמן הקרוב.


טורונטו - אטלנטה 4:0

מסתבר שג'ייר ג'רג'נס הזה הוא משו משו. המגיש של הברייבס הוסיף שמונה אינינגים ומאזנו עומד כרגע על 21 אינינגים ושני שליש ללא ריצת חובה. מארק טשיירה חבט להומר והכניס שלושה רצים, דסטין מקגאוון רשם את ההפסד.

דייס-קיי חזר לחיים

יוסטון - בוסטון 6:1

הרד סוקס, שדי דשדשו בפנוויי פארק בשבוע האחרון, יצאו לסדרת חוץ ביוסטון וזכו בניצחון. דייסקיי מאטסוזקה הגיש רק חמישה אינינגים, אבל קצר את הניצחון התשיעי שלו העונה בהופעה שכללה שלוש חבטות ושתי הולכות בלבד עם 87 הגשות. ג'יי די דרו עם הומר לבוסטון, רג'י אברקרומבי עם אחד ליוסטון ורונלוויס הרננדז עם ההפסד.


קליבלנד - סינסינטי 0:6

סי סי סבאתיה חם, רותח, לוהט, רושף. הסיי יאנג קצר 11 חובטים בשמונה אינינגים של עבודה, ולאחר פתיחת עונה רעה מאוד הוריד את ה-ERA שלו ל-3.78. גריידי סייזמור עם הומר לאינדיאנס, דאריל תומפסון עם ההפסד.


פיטסבורג - טמפה ביי 10:5

קרל קרופורד ואריק הינסקי חבטו להומרים ברייז, אבל הסיפור הגדול שלהם הוא אוואן לונגוריה, שלא מפסיק לירות באוטומט. יש לו 12 מ-24 במעמדי הצלחת האחרונים והומר מספר 15 העונה. סקוט קאזמיר עם ניצחון לא משכנע של חמישה אינינגים, ג'ימי בארתמאייר עם בכורה קשה של 7 ריצות חובה והפסד בפיטסבורג. הומר לפרדי סאנצ'ז בפייראטס.


לוס אנג'לס דודג'רס - לוס אנג'לס איינג'לס 0:6

צ'ן הו פארק, שהיה סולידי בהופעות האחרונות, טיגן שבעה חובטים בשישה אינינגים של עבודה, כשבצד ההתקפי מספקים ראסל מרטין ואנדרה אית'ייר הומרים על ג'ו סונדרס, המפסיד. הוא גמא חמישה אינינגים בלבד.


טקסס - פילדלפיה 7:8

משחק מוטרף בארלינגטון, כשהפיליז רשמו חמש ריצות באינינג השלישי כדי לעלות ל-1:5, אלא שבתחתית האינינג ספגו חמש ריצות בעצמם, השוו ל-6:6 ברביעי רק כדי לראות את הריינג'רס שמים עוד שתי ריצות על הלוח. סי ג'יי ווילסון היה מזעזע וספג ריצה, אבל עדיין שמר בהצלחה. איאן קינסלר, מילטון בראדלי וכריס דייויס חבטו להומרים בריינג'רס, ג'ייסון וורת', פדרו פליז וכריס קוסטה עשו זאת בפילדלפיה. ג'וש רופ עם הניצחון, קליי קונדרי עם ההפסד.


וושינגטון - בולטימור 2:4

אמרנו דברים טובים על האוריולס והם חזרו להיות האוריולס. ג'ואל הרנאהאן עם הניצחון וג'וש ראוש עם השמירה, כשבבולטימור מפסיד דניאל קבררה למרות מאמץ של 6.1 אינינגים.


אוקלנד - סן פרנסיסקו 1:4

האייז ממשיכים להיות בעלי הבית במפרץ, כשהכוכבנית דיינה איבלנד מגישה 7.1 אינינגים טובים ויוסטון סטריט שומר בהצלחה. קייצ'י יאבו עם ההפסד.


סן דייגו - סיאטל 5:2

איזה פויה של סדרה. ג'רוד וושבורן עם הניצחון וברנדון מורו עם השמירה. רנדי וולף עם ההפסד, הומר לצ'ייס האדלי בסן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully