וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו: "אני כבר מחכה לפגוש שוב את האוהדים"

אסף שקד

27.6.2008 / 17:06

סבסטיאן אבראו, שהוצג רשמית כשחקנה של בית"ר ירושלים, שלח מסר ראשון והבהיר: "באתי לכאן מטעמים מקצועיים". שום: "עשינו עליית מדרגה"

לא כל יום נוחת בארץ כוכב בסדר גודל כמו סבסטיאן אבראו, את זה יודע לא רק אוהד בית"ר ירושלים ממוצע, אלא גם יצחק שום. השחקן, שזכה לכבוד מלכים וחתם למול התקשורת על החוזה שלו אצל האלופה, בחר את החולצה מספר 13 ובמסיבת עיתונאים דיבר על הסיבות שהביאו אותו לארץ הקודש.

אך עוד קודם לכן פתח יצחק שום את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני רוצה לברך את השחקן החדש שלנו אבראו. ישבנו פה לפני שנה, והעלנו שמות של שחקנים שאנחנו רוצים, חלקכם צחקו. אבל הנה השנה עשינו עליית מדרגה, ואני שמח שהוא הגיע אלינו, כמו גם דריו פרננדז. כשאנחנו מתעקשים על משהו, אנחנו בדרך כלל משיגים אותו. הוא גמר רק עכשיו את הליגה שלו, אמנם זה חצי ליגה אבל הוא לא יצטרך את המחנה הראשון והוא יקבל את השבוע המנוחה שמגיע לו ובאימון של ה-9 ליולי הוא יערוך את אימון הבכורה שלו בבית"ר".

לאחר מכאן התייחס שום לסגל הקבוצה ואמר: "בית"ר אף פעם לא סוגרת את הסגל. אם נחשוב שאנחנו צריכים עוד שחקן, ננסה להביא אותו". לגבי ברק יצחקי אמר המאמן: "גנק עוד לא שמו את יצחקי ברשימת ההעברות וכרגע זה לא רלוונטי. לגבי בואטנג, אני שמעתי ממנו שהוא מעוניין להמשיך בבית"ר. הדבר המרכזי הוא לקחת אליפות, הליגה היא הדבר הכי חשוב. אבראו הוא שחקן מן המניין, גם אם לא נעלה לשלב הבתים בליגת האלופות. הבאנו את אבראו גם בשביל הליגה".

אבראו: "באתי מטעמים מקצועיים"

גם אבראו התפנה לומר מספר מילים לכלי התקשורת. השחקן דיבר בספרדית והיה נראה כי התכונן מראש לדברים שאמר: "אני רוצה להודות למועדון שנתן לי את ההזדמנות לפתוח בדרך חדשה, ורוצה להודות לכל האוהדים שהגיעו לקבל אותי אתמול", פתח השחקן את דבריו, "זה רק מעודד אותי להצליח כאן. אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה ולסוכנים שלי שעשו הכל בשביל להביא אותי לכאן, כמובן אני רוצה להודות גם לאיתן מזרחי. יהיה לי מספיק זמן להכיר את השחקנים ואת המאמן ולהשתלב בקבוצה".

אבראו סיפר על ההחלטה להגיע לארץ ומעט על עצמו: "למען האמת, השם ירושלים לא היווה שיקול. באתי לפה מטעמים מקצועיים. איזה חבר פעם קרא לי אל לוקו, המשוגע, כי כל הזמן צחקנו ועשינו שטויות וכך זה נשאר. אני יודע קצת על הקבוצה דרך האינטרנט, אבל כשאתאמן עם הקבוצה בטוח שאדע הרבה יותר. הבנתי שזאת הקבוצה הכי פופולרית בישראל, ושיש לה קהל מאד להוט. אני עדיין לא ראיתי אף משחק של בית"ר, אני אשב עם המאמן ומאמין שמאוחר יותר אדע יותר".

כשנשאל מדוע הודבק לו הכינוי אל-לוקו, אמר השחקן: "אני שחקן מאוד שמח וחבר לקבוצה נתן לי את הכינוי אל-לוקו בתחילת הקריירה שלי. אני תמיד אעשה הכל בשביל הקבוצה על המגרש, ונלחם על כל כדור, ולכן קיבלתי את השם הזה".

אחד המנהגים של אבראו לאחר כיבוש שערים, הוא לחגוג עם מסיכה אותה הוא עוטה על פניו. בעבר היה זה פביאני שהגיע לבית"ר עם המנהג לחגוג עם מסיכה של שרק, אך לצערו לא כבש שער ליגה אחד במדי הקבוצה. אבראו לעומת זאת חוגג עם מספר מסיכות שונות והוא כבר מתכנן את הפעם הראשונה בה יחגוג את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה.

אבראו סיכם את דבריו כשהתייחס לאוהדים של בית"ר: "ראיתי אותם אתמול בשדה תעופה וזה פשוט הדהים אותי, באה כמות גדולה מאוד של אוהדים שנתנה לי הרגשה מאוד טובה. כשאתה מגיע למקום חדש ומתקבל בצורה כזאת זה משמח אותך מאוד. הבנתי גם שבמשחקים הכמות הרבה יותר גדולה והקהל כאן לא נופל מהקהל של ריבר פלייט, אני כבר מחכה לפגוש את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully