וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא: "עוד לא נכנסנו לאווירה של אופ"א"

יצחק סולומון

27.6.2008 / 13:46

בלם קרית שמונה מודה שבקבוצה עוד לא מתכוננים למפעל האירופי. צרפתי הצטיין במבדקי הכושר. האוהדים מרוצים ממישל דיין

"אנחנו מתחילים להתאהב במישל דיין", מודה שרון אזולאי, שחקן עבר של עירוני קריית שמונה, והיום אוהד מושבע של הקבוצה. אזולאי מודה שמה ששבה את ליבו ואת לב האוהדים, שהגיעו השבוע לאימוני הקבוצה במגרש בכפר בלום, היה העובדה "שהוא דיבר אלינו בגובה העיניים".

"הוא בא אלינו, ישב איתנו, הסביר לנו דברים, סיפר על התכניות, שיתף אותנו בדברים וזה עשה טוב לאוהדים", אומר אזולאי, שמוסיף: "מישל אמר שעזב את האשה ואת המשפחה בירושלים כדי להצליח עם הקבוצה, וזה הכי ריגש אותנו".

כדורגלני הקריה ערכו היום (שישי) מבדקי כושר מפרכים, תחת עיניו הפקוחות של מאמן הכושר החדש, ערן שדו. בין היתר כללו המבדקים ריצה לחמישה קילומטר, בה הצטיין גיא צרפתי. "אין מה לעשות, חייבים להיכנס לכושר, אחרי הפגרה שהוציאה אותנו מהתמונה", אומרים שחקנים בקבוצה. בצוות המקצועי פרגנו לצרפתי: "רואים שהוא עבד בפגרה".

הקפטן, יניב לביא, סיכם את שבוע האימונים הראשון: "עדיין מוקדם להגיד לאן נושבת הרוח כי הסגל עדיין לא מלא. חסרים לנו שני זרים, יגיעו עוד שני ישראלים טובים, נעבוד קשה, ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה, לא פחות מהעונה שעברה".

לביא אמר שבקבוצה עדיין לא מדברים על המשחקים הצפויים בגביע אופ"א. "כרגע הכי חשוב זה להעמיד את הקבוצה על הרגליים", הוא אומר, "עוד לא נכנסנו לאווירה של אופ"א. יחסית זה רחוק, אפילו עוד לא הייתה ההגרלה. אני מאמין שככל שמועד המשחק הראשון יתקרב, נכנס להילוך גבוה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully