וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה סיכם בהפועל תל אביב

קרן שמש

26.6.2008 / 21:31

בלמה המצטיין של הפועל כפר סבא בעונה החולפת סיכם בשורות האדומים של אלי גוטמן. מוני הראל קיבל רשמית את הקבוצה

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, ממשיך את תוכניותיו לחיזוק הסגל הקיים. למרות כל הערפל שאופף את הקבוצה, תקציבה הנמוך ומחאות האוהדים בנושא, משתדל מאמן האדומים להתרכז בצד המקצועי. היום (חמישי) היה המהלך הראשון כאשר דגלס דה סילבה, בלמה המצטיין של הפועל כפר סבא בעונה החולפת, סיכם את תנאיו בקבוצה ל-5 שנים.

הפועל תל אביב הועברה רשמית לידיו של מוני הראל וזאת לאחר שנחתם היום (חמישי) הסכם בין קבוצת "כתר" להראל, שיוביל מעתה את המועדון. במהלך השנה האחרונה נוהל מו"מ עם מועמדים. שהביעו עניין ברכישת המועדון. לאחר סינון ראשוני הציבו הבעלים קריטריון בלעדי לבחירת הרוכשים: תרומתם למועדון, הן מבחינת המנהיגות הראויה להפועל ת"א והן מבחינת נכונותם להשקיע בהעמדת קבוצה ראויה בשנים הקרובות. קבוצת "כתר" ברשותו של משה תאומים קבעה כי היא מוותרת על כל תרומה מהמכירה הנוכחית וכי כל הכספים שיעמיד הרוכש יהיו לטובת המועדון.

כמו כן התחייבו הבעלים להעביר את המועדון לרשות הרוכש כשהוא נקי מכל חוב ונטלו על עצמם את כל התחייבויות העבר. הבעלים בחרו בהראל כמי שמתאים להנהיג את המועדון, ובכך מסיימים הבעלים הנוכחיים תקופה של 11 שנים בהן נטלו בשנת 1997 את המועדון שהיה על סף קריסה כלכלית, במקום האחרון בליגת העל ולפני ירידה לליגה הלאומית. בשלוש השנים האחרונות הועבר הניהול לידי קבוצת ניהול בראשות מוני הראל, שהובילה את המועדון פעמיים לשלב הבתים בגביע אופ"א, וזכתה עימו בשני גביעים רצופים.

בהודעה משותפת אמרו היום (חמישי) סמי סגול ומשה תאומים כי הם גאים על התקופה בה הופקד המועדון בידם ומשוכנעים כי הם מעבירים אותו היום לידיו של מוני הראל. "הראל הוא אוהד גדול, בעל לב אדום שהוכיח את יכולתו ומסירותו למועדון ואנו משוכנעים כי הוא, יותר מכל אדם אחר, ראוי להנהיג את המועדון ולהובילו לעבר פסגות ספורטיביות. נמשיך לעמוד לרשות המועדון ולרשותו של מוני, כאוהדים וכחברים". ההסכם בין קבוצת "כתר" להראל מבטיח כי השנה יעמוד תקציב הקבוצה על 40 מליון שקלים לפחות.

עם קבלת הקבוצה לידיו, אמר הראל כי הוא נרגש מהרגע ומעוצמת המחויבות שבהובלת המועדון. הוא הביע תקווה כי האוהדים הרבים יתלכדו סביב הקבוצה וימשיכו להעניק לה את הרוח הגבית שהביאה אותה להצלחות. "סמי סגול ומושיק תאומים לא יהיו מהיום בעלי המועדון, אך הם יישארו חקוקים בתולדותיו, בתקופתם זכתה הקבוצה בדאבל מופלא ומסע אירופי הסטורי, שלא היה כדוגמתו בכדורגל הישראלי. עבור המועדון ועבורנו הם יישארו דמויות מרכזיות", סיכם הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully