וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אסיין פרש מאימון הבכורה

יצחק סולומון

26.6.2008 / 20:55

הגנאי נאלץ לסיים את האימון סמוך לפתיחתו בגלל מתיחת שריר, גם בוגדאן אפוסטו עזב באמצע. עבד רבאח מתלבט אם לעבור לעראבה

ביש מזל פקד את הכדורגלן הגנאי, קוואקו אסיין, שערך היום (חמישי) אחר הצהריים את אימון הבכורה שלו במדי בני סכנין, לאחר שהושגו האישורים מקבוצתו הגנאית, שמנעו ממנו להתאמן אתמול ושלשום. ממש עם פתיחת האימון מתח אסיין שריר, ונאלץ לפרוש. אסיין לא הסתיר את אכזבתו הרבה. אגב, התקשורת בגאנה מדווחת כי אסיין חתם לשלוש שנים, בעוד שבסכנין מספרים על הסכם לארבע עונות.

עוד אחד שנאלץ היום לנטוש את האימון הוא הקשר הרומני, בוגדאן אפוסטו, שספג מכה במהלך משחק אימון פנימי, ועזב את האימון. המגן עבד רבאח סיפר לחבריו בקבוצה כי הוא מתלבט, לאחר שקיבל הצעה מפתה מעראבה, שמדברת על שלוש שנים ככדורגלן פעיל, ואחר כך יקבל את תפקיד המאמן של קבוצת אחווה עראבה, העולה החדשה לליגה א', שם הוא מתגורר.

הנהלת סכנין מנסה להכשיר מגרש אימונים, לאחר שעד כה מתאמנת הקבוצה באצטדיון דוחא. על הפרק המגרשים בכפר נחף, ובכפר ג'וליס, שם התאמנה הקבוצה בעונה שעברה. בסכנין מקווים שאחרי שיחזרו ממשחק האינטרטוטו הראשון (5/7), יעברו למגרש אימונים.

בקבוצה עדיין ממתינים לאישורי ההתאזרחות של הבלם האמריקאי, מתיו באום. הבלם יא יא פטי אמור לנחות בשבת. הקשר יניב לוזון לא הגיע היום לאימון, לאחר שהיה עסוק במעבר דירה לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully