וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם טו יזרעאל

אסף שקד

26.6.2008 / 18:59

סבסטיאן אבראו האורוגוואי, חלוצה החדש של בית”ר ירושלים, נחת בארץ, והיה בהלם מקבלת הפנים שקיבל ממאות אוהדי האלופה. "לא האמנתי שאזכה לקבלת פנים כזאת. החיבור שלי עם הקהל הזה יהיה טוב"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: יועד כהן

"לא האמנתי שאזכה לקבלת פנים כזאת"

החלוץ האורוגוואי החדש של בית"ר ירושלים, סבסטיאן אבראו, נחת היום (חמישי) בשעה 18:30 בישראל והתקבל בצורה חמה ביותר על ידי כ-250 אוהדי בית"ר ירושלים שהרעידו את אולם מקבלי הפנים בנתב"ג.

כחצי שעה לאחר שנחת, יצא השחקן לאולם מקבלי הפנים, והתקבל בצורה חמה מאוד על ידי האוהדים הרבים של בית"ר ירושלים. במשך למעלה מרבע שעה חגגו האוהדים עם השחקן ולא עזבו אותו עד שנכנס לרכב שלקח אותו ואת מלוויו לירושלים.

האוהדים הרבים שהגיעו לנתב"ג, ערכו לשחקן קבלת פנים שלא הייתה כמותה עד כה לאף שחקן שהגיע לבית"ר ירושלים. השחקן עצמו היה בהלם מקבלת הפנים החמה ואמר לאחד ממלוויו שאם זאת קבלת הפנים שהוא מקבל עם נחיתתו, אז הוא לא יכול לתאר מה יהיה באימון הראשון שלו בקבוצה.

אחד מהאוהדים שהגיע לשדה התעופה, סיפר על קבלת הפנים: "אני לא זוכר שהייתה אי פעם כמות כזאת גדולה כששחקן זר הגיע לבית"ר. ערכנו לו קבלת פנים שהוא לא ישכח בחיים ושמחנו מאוד לראות אותו. עכשיו מה שנשאר זה לראות אותו לובש את החולצה של בית"ר בשביל לעכל ששחקן ברמה שלו הגיע לשחק בקבוצה שלנו".

השחקן המאושר נשמע נרגש לאחר נחיתתו: "לא האמנתי שאני אזכה לקבלת פנים כזאת. כל-כך הרבה אוהדים באו רק בשביל לראות אותי? זה פשוט מדהים. בכל קבוצה ששיחקתי בה בדרום אמריקה לא זכיתי לכזאת קבלת פנים, זה מאוד מרגש אותי ונותן לי הרגשה טובה מאוד. אני מאמין שהחיבור שלי עם קהל כזה יהיה טוב. באתי לבית"ר ירושלים בשביל להצליח בליגת האלופות וכמובן לזכות באליפות. שמעתי הרבה דברים על הקבוצה ואני יודע שחוץ ממני יש בבית"ר גם שחקן ארגנטינאי ושחקן של נבחרת צ'ילה-ככה שאני מאמין שאני אתאקלם מהר ואני שמח שהגעתי לכאן. אני רוצה להודות לאיתן מזרחי ולקבוצה שלא וויתרה עליי והביאה אותי בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully