וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי חתם לשנתיים במכבי נתניה

אריק רחמיאן

26.6.2008 / 16:50

לותר מתיאוס נתן אור ירוק להחזיר לאחר שלוש שנים את הקשר, שסיים את העונה במכבי תל אביב. נתניה תשחק בעונה הבאה בקופסא

הקשר אלן מסודי חתם במכבי נתניה לשנתיים הבאות. כזכור, מסודי שיחק בקבוצה לפני כשלוש שנים, כאשר ראובן עטר היה המאמן והיא הייתה בבעלותו של אשר אלון. מסודי, שנתן עונה מוצלחת בקופסא, נקנה על ידי מכבי חיפה ב-300 אלף דולר, אך שם דרכו לא צלחה. הוא עוד הספיק לעבור במ.ס. אשדוד בעונה החולפת ובמכבי תל אביב, שלא רצתה את שירותיו לעונה הבאה, לפני שהוא חוזר כעת לנתניה. בסגנית האלופה מאמינים כי הוא יוכל לשחזר את יכולותיו מהעונה בה שיחק בקבוצה.

אחרי חתימתו אמר מסודי: "אני שמח מאוד כי אני אוהב את נתניה, ואתן את הכל למען המועדון. אני שמח מאוד לחזור לפה, היו לי ימים מצוינים במועדון שהשתנה והפך להיות חבר קבוע בצמרת ליגת העל. אעשה הכל להיות טוב כדי להביא להצלחת המועדון".

בנתניה בודקים את האפשרות שמסודי, הנשוי לישראלית. יקבל אזרחות ישראלית, דבר שיאפשר לרשום אותו כשחקן ישראלי ולא כזר. המאמן לותר מתיאוס, שצפה בדיסקים של הקשר שהועברו לו מישראל, נתן אור ירוק למהלך. התפקיד שמייעד מתיאוס למסודי הוא במשבצת הקשר מתחת לחלוצים.

מסודי יהיה שחקן הרכש הרביעי של נתניה בעידן מתיאוס, אחרי שלו מנשה, רביד גזל ונדב קידר. הוא צפוי להשתכר כ-120 אלף דולר לעונה.

סיכוייו של שלומי ארבייטמן לחתום בקבוצה הולכים ונהיים קלושים לאור דרישות מוגזמות של השחקן ובעקבות קשיים במו"מ עם מכבי חיפה, המחזיקה בזכויות על כרטיס השחקן שלו.

עמדת הקשר האחורי, שהטרידה את מתיאוס, קיבלה מענה לדעת המאמן, לאחר החתמתו של רביד גזל. בקבוצה ממתינים גם להחלמתו של אמייה טגה. לעמדת הבלם ישנם מספר מועמדים. בעת שנתניה תשהה במחנה האימונים בשוויץ יגיעו מספר זרים הן לעמדת הקשר ההתקפי והן לעמדת הבלם ויעברו מבחנים. עדיין לא ברור מעמדם של פרנסיס קיויו ואוקוצ'ה בקבוצה. כל הסיכויים הם שתיירי טאמזטה, החתום בקבוצה לעונה נוספת, ימשיך.

בינתיים, נקבע כי הקבוצה תשחק את משחקי הבית שלה בעונה הבאה בקופסא, מה שהיה ברור כבר מתחילת הקמפיין של יאמר ואנשיו, למרות שאיימו שיעזבו את הקופסא. הערב הודיעה הקבוצה באופן רישמי כי היא תשחק בקופסא. אין ספק שמדובר בהתקפלות של דניאל יאמר, שהכריז בניגוד לדעתו של המנג'ר לותר מתאוס, שביקש לשחק בקופסא, ובניגוד לדעתם של האוהדים שהביעו את מחאתם בעניין.

יאמר, שהבין איזה נזק עשוי המהלך של העתקת משחקי הבית מחוץ לנתניה עשוי היה לעשות, אמר הערב "זו השנה של האוהדים והמחויבות שלנו לאוהדים היא שמכבי נתניה תשחק בנתניה". בד בבד להכרזה שהקבוצה נשארת בבית יוצאת מכבי נתניה בקמפיין מכירת כרטיסי מנוי, וכדי להגדיל את המכירות הוחלט להוזיל את מכירי המנויים.

פרסום ראשון: יום חמישי, 26 ביוני 2008, 16:50
עדכון אחרון: יום חמישי, 26 ביוני 2008, 22:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully