וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוז סיכם בהפועל פ"ת וזומן לאימונים

26.6.2008 / 22:19

קשרה של הפועל כפ"ס הגיע להבנות ואמור להצטרף לאימונים בשבוע הבא. אלימלך חתם רשמית על החוזה לשנתיים. ריקן עשוי לחתום השבוע

השוער שביט אלימלך נפגש היום (חמישי) עם מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, וחתם רשמית על חוזה לשנתיים במועדון. אלימלך, שחתם בשבוע שעבר על זכרון דברים, אמר לאחר הפגישה: "הגעתי לקבוצה מכובדת, קבוצה עם מטרות ושאיפות להצליח. מבחינה מקצועית, אני מקווה להוכיח את עצמי כמה שיותר מהר. הקבוצה רק עלתה ליגה ואין לדעת מה יהיו המטרות. אני רק יכול לומר שהפועל פתח תקוה לא איבדה את כוח ההרתעה שלה בליגת העל, היא שם דבר בכדורגל הישראלי. בכל מקום ששיחקתי בו, נתתי מאה אחוז. אני מקצוען, יש כאן אנשים טובים. החיבור טוב".

קשר בית"ר ירושלים, אבי ריקן, צפוי לחתום השבוע בקבוצה. הקבוצה עדיין לא קיבלה לידיה את טופס ההשאלה מבית"ר ירושלים. סוכנו, מאיר ריפמן: "מאז הפגישה האחרונה בין הצדדים לא הושגה התקדמות".

הערב הגיע בן לוז להבנות עם הפועל פתח תקווה והוזמן לאימון הראשון של הקבוצה, שייערך בתחילת השבוע הבא בקיבוץ עינת. המנכ"ל אפי צפריר אישר את הידיעה ואמר: "אכן סיכמנו עם לוז והוא אכן זומן לאימון הראשון של הפועל פתח תקוה וצפוי לשחק בעונה הבאה".

עדכון ראשון: 26/6/08 16:54
עדכון אחרון: 26/6/08 22:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully