וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן ויורם מנחם צפויים להצטרף למכבי, יניב גרין מתקרב

26.6.2008 / 16:28

מאמן קבוצת הנוער של המועדון אמור לשמש עוזר שני בבוגרת, מנחם ימונה למאמן הכושר. גרין צפוי לחתום בקרוב, גוט מועמד למחלקת הסקאוטינג

מכבי תל אביב צפויה להשלים במהלך הימים הקרובים את הרכבת הצוות המקצועי לעונה הבאה. אל המאמן אפי בירנבוים והעוזר הראשון רועי חגאי אמור להצטרף גם אבי אבן, מאמן קבוצת הנוער של המועדון, בתפקיד עוזר המאמן השני. אבן החזיק במשרה בחלקה האחרון של העונה שעברה. "ביום ראשון נדע סופית מה קורה", מסר היום (חמישי) אבן.

אלעד חסין, מי שהוזכר כמועמד בכיר לתפקיד, ישמש בעונה הבאה עוזרו של אבי אשכנזי במכבי חיפה. גם מתן חרוש, מועמד נוסף, ימשיך בהפועל ירושלים כעוזרו של גיא גודס. מאמן הכושר יהיה יורם מנחם, שעבד בקבוצה במהלך עונת 2006/7 וזכה להערכה רבה.

יניב גרין צפוי לחתום במכבי בימים הקרובים. הקבוצה הציעה לגרין חוזה המוערך בכ-450,000 דולר נטו בעונה, כשהיקפו המדובר הוא לשלוש שנים או לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. חתימה רשמית, בכל מקרה, תהיה כנראה רק בשבוע הבא, שכן כעת שוהים דיוויד פדרמן ושמעון מזרחי בחו"ל. גם וויל סולומון אמור להצטרף עד לתחילת השבוע הבא, כאשר כעת עמלים נציגיו על הסדרת שחרורו מפנרבחצ'ה-אולקר הטורקית. נמשך גם המו"מ עם עומרי כספי, שאמור להסתיים בצורה חיובית.

במכבי ממשיכים לבחון מועמדים אפשריים לתפקיד ראש מחלקת הסקאוטינג, העתידה להיבנות בחודשים הקרובים. התפקיד הוצע לפני מספר שבועות לצביקה שרף, שסירב. כעת פנתה מכבי לדני גוט, בעבר עוזרם של פיני גרשון, דיוויד בלאט ונוון ספאחיה, ובעונה שעברה עוזרו של בלאט באפס פילזן. גוט מעוניין להתמנות למאמן ראשי ומחזיק במספר הצעות מקבוצות אירופאיות, כאשר הוא עדיין בוחן אפשרויות נוספות בליגת העל. מו"מ בין הצדדים טרם החל, ובכל מקרה, גוט יעדיף למצות את אפשרויות האימון בטרם ישיב למכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully