וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גיששה אצל חיימוביץ'

קרן שמש

26.6.2008 / 12:50

הקבוצה שעברה ליידים חדשות תנסה לחזק את הסגל, היעד הראשון: בלם הפועל פ"ת. גורם במועדון: "עד שאין חתימה קשה לבנות את הקבוצה"

הפועל תל אביב מעוניינת בזאב חיימוביץ'. הבלם שיחק בעונה החולפת במדי בני יהודה לאחר שהושאל מהפועל פתח תקווה לעונה אחת. נודע כי בתקופה האחרונה התקיימו גישושים ראשוניים בין שני הצדדים בנוגע לשחקן. כרטיסו של הבלם שייך לג'קי בן זקן ולרונן אלעד, כך שכל קבוצה שתהיה מעוניינת בחיימוביץ' תצטרך להגיע להסדר עם השניים. כזכור, בחיימוביץ' הביעה עניין לאחרונה גם קבוצת גלאץ הרומנית.

בהפועל תל אביב מחכים לחתימה סופית בין חברת "כתר" והבעלים החדש של הקבוצה, מוני הראל. זאת כדי שהמאמן, אלי גוטמן, יוכל להמשיך בהכנות לקראת העונה הבאה כאשר המטרה הראשונית היא חיזוק הסגל הקיים. כזכור הפועל תל אביב עדיין לא ביצעה רכש משמעותי מלבד השוער יניב מזרחי.

"עד שאין חתימה ולא הכל סגור קשה להמשיך לבנות את הקבוצה", אמר גורם במועדון והוסיף: "צריכה להיות ישיבה מסודרת לאחר החתימה עם גוטמן, שחר בן עמי, מוני הראל ואריה הרשקוביץ’, כדי לראות על איזה תקציב מדברים. בינתיים שום דבר לא סגור. ברגע שכל הקצוות ייסגרו, ונראה שזה יקרה בימים הקרובים, יהיה אפשר להתקדם ולהמשיך לבנות את הסגל. יש שחקנים שנמצאים על הכוונת של הפועל, אבל צריך עדיין לחכות בסבלנות".

תקציב הקבוצה ינוע בין 30-40 מליון שקלים. מלבד חיימוביץ', בהפועל תל אביב מתכוונים להמשיך את המשא ומתן שהחל עם חלוצה של מכבי חיפה שסיים כמלך השערים בעונה שעברה בליגה הלאומית, עדן בן בסט. כמו כן האדומים מתכוונים לעשות מאמצים כדי להחזיר את סלים טועמה למתחם חודרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully