וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל תאומים

26.6.2008 / 12:31

הטווינס קצרו ניצחון שמיני ברציפות, 3:9 על סן דייגו, וצימקו את הפער מהוייט סוקס לחצי משחק בלבד. פילדלפיה שברה את רצף ההפסדים

סליחה, יום חמישי היום - סיקור מקוצר (למרות שלמינסוטה מגיע יותר). מחר (שישי) נחזור לסיקור מורחב, כמובן עם כל הטבלאות.

מינסוטה ממשיכה להיות הקבוצה החמה ביותר בליגה. הטווינס הלמו בסן דייגו 3:9, קצרו ניצחון שמיני רצוף והמשיכו לשעוט ב-AL מרכז. הם צימקו את הפער מהוייט סוקס לחצי משחק, לאחר שאריק סטאלץ מהדודג'רס השתיק את הגרביים עם תשעה אינינגים וניצחון 0:5. 0:5 הייתה גם התוצאה שבה ניצחו טים וייקפילד והרד סוקס את רנדי ג'ונסון ואריזונה. אטלנטה עברה את מילווקי החמה עם ניצחון 2:4, דטרויט גברה על סט. לואיס 7:8 והקאבס ניצלו את זה כדי לנצח את בולטימור 4:7 ולהגדיל את הפער ל-4.5 משחקים מהקרדינלס ולשישה משחקים מהברוורס. סן פרנסיסקו ניצחה בקליבלנד את האינדיאנס המתפוררים 1:4.

ג'ובה צ'מברליין הגיש 6.2 אינינגים מצויינים וטיגן שבעה חובטים, כדי לקצור ניצחון נאה עם היאנקיז, 0:10 בפיטסבורג. סינסינטי ניצחה באינינג העשירי בטורונטו 5:6, וושינגטון גברה, גם כן בעשרה אינינגים, 4:5 על האיינג'לס. טמפה ביי התפוצצה על פלורידה 3:15, טקסס עברה ביוסטון את האסטרוס 2:3 וקנזס סיטי גברה על קולורדו 2:4. ג'ון מיין והמטס גברו על סיאטל 2:8 וקייל קנדריק עזר לפילדלפיה לקטוע את רצף ההפסדים ולסיים אותו עם שישה בניצחון 0:4 באוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully