וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליך מהיר של התייוונות

הלפרין חבר לקבוצתו החדשה אולימפיאקוס: "אני שמח להיות חלק ממה שבונים שם". על המעבר: "יעבור לי אחרי משחק אחד או שניים"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: יועד כהן

"אולי ביום מן הימים אחזור למכבי"

יותם הלפרין המריא הבוקר (חמישי) למקום חדש בקריירה המקצוענית שלו: אולימפיאקוס פיראוס. גארד מכבי תל אביב בעונה שעברה נראה נינוח ושלו לקראת האתגר הבא, והפגין אופטימיות לקראת בואו למועדון היווני. "אני חושב שאולימפיאקוס בונים משהו מאוד מאוד יפה השנה", אמר הלפרין, "ואני שמח שנבחרתי להיות חלק מזה. אני מרגיש שלם עם עצמי וגאה בעצמי. הקבוצה הזו יכולה להגיע רחוק".

"ברור שזה יהיה מוזר בהתחלה", התייחס הלפרין למעבר, "אבל אני מאמין שזה יעבור לי אחרי משחק אחד או שניים. ברגע שמגיעה אופציה כמו שיש לי, אני לא חושב שהרבה אנשים היו מגיבים אחרת ממני. אני מאחל למכבי שייקחו את האליפות והגביע בארץ ויגיעו עם אולימפיאקוס לגמר באירופה".

"היו לי ויהיו לי רגשות למכבי. כאחד שגדל במכבי יש לי המון דברים טובים להגיד על האגודה", הגיב הלפרין על בניית מכבי, "קטונתי מלהגיב. יש אנשי כדורסל טובים וגדולים ממני שבונים את הקבוצה, אני סומך על מכבי ואפי שגם השנה תהיה להם קבוצה טובה".

"התקציב של אולימפיאקוס שונה השנה, השקיעו הרבה משאבים כדי לבנות קבוצה טובה. הכסף לא מדבר כי מכבי הפסידו אליפות בארץ והגיעו לגמר היורוליג. היה לי קשה לעזוב את וויצ'יץ', ואחרי ההפסד בגמר אמרנו ש'אולי נפגש' וזה קרה מוקדם ממה שחשבנו".

הלפרין התייחס לעזיבת השחקנים ממכבי. "אני לא חושב שבורחים שחקנים, אני לא יודע מי מהישראלים ישאר ומי לא, זרים תמיד יגיעו. הגדולה של מכבי היא לשמור שחקנים לטווח ארוך. היתה לי חוויה לשחק במכבי, עכשיו אני אעשה הכל להצליח באולימפיאקוס. היחסים שלי עם שלושת הבעלים של מכבי הם יוצאים מן הכלל. אני מכיתה ב' במכבי תל אביב, והם תמיד תמכו בי ועזרו. אולי ביום מן הימים אחזור למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully