וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קרית שמונה מציגה: יורדים בגדול

יצחק סולומון

26.6.2008 / 9:25

בקבוצה גילו כי רוב השחקנים סובלים מקילוגרמים עודפים ומאחוזי שומן גבוהים, ואלו נדרשו לתקן את המצב בבהילות. סואן ממשיך בשיקום

שחקני עירוני קרית שמונה, שערכו אתמול בדיקות משקל ואחוזי שומן, הופתעו הבוקר (חמישי) לגלות כי רובם סובלים מקילוגרמים עודפים ומאחוזי שומן גבוהים. בצוות המקצועי לא אהבו את התוצאות, והמאמן מישל דיין שוחח על כך עם השחקנים, ודרש מהם לתקן את המצב ובהול.

הנושא הפך לשיחת היום בין השחקנים, לאחר שהתוצאות נתלו לפני האימון בחדר ההלבשה. אחד השחקנים: "התוצאות בהחלט לא היו נעימות. אין מה לעשות, שחקנים יצטרכו להתחיל לעבוד על עצמם".

הקשר עבאס סואן עדיין אינו כשיר לחלוטין, אחרי הניתוח שעבר, והוא ממשיך בשיקום הברך המחלימה שלו, יחד עם הפיזיוטרפיסט. בקריה מעריכים שעד השבוע הבא הוא יהיה כשיר ויצטרף לאימונים הרגילים. שוער נוער נבחן אבל לא הרשים וישוחרר.

בשבוע הבא צפויה פגישה בין היושב ראש, איזי שירצקי, לנציגי מכבי תל אביב, בניסיון לקדם את העברתו של עומר פרץ לקבוצה. בקריה משוכנעים שהיחסים הטובים בין היו"ר למכבי יביאו את הכדורגלן לאצבע הגליל.

בסיום האימון היום יצאו השחקנים לשייט קייאקים בירדן ויקנחו בארוחת גיבוש משותפת. הקשר גואל צ'ירסוואה אמור לנחות מחר ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

כדורגלן העבר של המועדון, יריב פרץ, בן 27, נידון אתמול לשבע שנות מאסר בבית המשפט המחוזי בנצרת, בשל עבירות סמים. פרץ, בעבר כדורגלן נבחרת הנערים של ישראל, נחשב לאחד הכישרונות הגדולים שצמחו במועדון, אך הוא פרש מפעילות בשל תאונת אופנוע קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully