וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים בפוטבול? זה לא חדש

25.6.2008 / 16:30

קוורטרבק הסטילרס טרי בראדשו הודה בתוכנית רדיו: "השתמשתי בסטרואידים בשנות ה-70". אדם ג'ונס במרכז שערורייה גזענית

אחד הויכוחים הנפוצים בין חובבי הספורט העולמי הוא שההישגים של היום ראויים למחיקה ולא ברי השוואה להישגי העבר. הוידוי האחרון של טרי בראדשו, הקוורטרבק של אחת משושלות הפוטבול המפוארות בהיסטוריה, פיטסבורג סטילרס של שנות ה-70, נוסך אור חדש על הסוגיה.

"השתמשתי בסטרואידים לאורך הקריירה", הודה בתוכנית רדיו הקוורטרבק שנכנס להיכל התהילה ושזכה בארבעה סופרבולים עם הסטילרס. "השתמשנו בסמים האלה כדי להיפטר מכאבים וכדי להגביר את קצב ההחלמה". על השימוש האישי שלו אמר בראדשו: "לא חשבתי על שום דבר מעבר לזירוז זמן ההחלמה. זה לא עשה אותי גדול יותר או חזק יותר".

דון איימוס, שדר הרדיו השערורייתי שהסתבך לא אחת בתביעות ובפליטות פה ולפני שנה פוטר מ-CBS לאחר שקרא לשחקניות מכללת ראטגרס "זונות מתולתלות", עשה זאת שוב, חצי שנה בלבד לאחר שמצא עבודה חדשה ברדיו בבוסטון. איימוס התייחס לששת המאסרים שעבר אדם "לשעבר פאקמן" ג'ונס. "באיזה צבע הוא?", שאל את השדר וורנר וולף. "שחור", ענה וולף. "אה, זה מסביר הכל", ענה איימוס.

ג'ונס הוציא הודעה לפיה "לי ברור שיש לו בעיה עם שחורים ואני מקווה שהתחנה תנהג כפי שהיא צריכה לנהוג. אני מתפלל בשבילו". איימוס עצמו טוען כי ההערה הייתה סרקסטית וביקורתית דווקא כלפי הצד השני: "הילד נעצר שש פעמים. אין שום סיבה שיעצרו אותו שש פעמים. אולי הוא עשה משהו פעם, אבל כולנו עשינו משהו פעם. מה שצריך להכעיס אנשים הוא ששחורים נעצרים בלי סיבה". הוא כינה את ההאשמות "מגוחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully