וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי יעזוב את "יהלומי" נתניה

25.6.2008 / 14:58

החלוץ יפסיק עם החופים. גורם בפ"ת: "הוא לא יחזור על זה. עתידו לפניו". בקבוצה פנו לאקו גנזה, מלך השערים של הארטס, שלא מוכן להיבחן

החלוץ דובב גבאי יפסיק להתאמן עם קבוצת כדורגל החופים של יהלומי נתניה, זאת לאחר שראשי מכבי פתח-תקווה הודיעו כי יוכל להתחיל להתאמן ביום שלישי הבא רק אם יפסיק לשחק בליגת החופים. כזכור, גבאי נטל חלק במשחקם האחרון של היהלומים מול אס"א ירושלים והדבר עורר את זעמו של הצוות המקצועי בפתח תקווה שהחליט להטיל על כך וטו- או כדורגל החופים או אנחנו. גורם בקבוצה אמר: "דובב הוזהר ולא יחזור על המעשה בעתיד. גבאי חלוץ מוכשר ועתידו לפניו".

כמו כן, פנתה הקבוצה לחלוץ קבוצת הארטס אוף אוק ומלך השערים שלה, אקו גנזה. החלוץ הודיע לראשי פתח-תקווה כי יהיה מוכן להגיע למחנה האימונים שיתקיים בהולנד בסוף חודש יולי בתנאי שיוחתם לפני הגעתו. פתח תקוה הציעה לו להגיע להיבחן ובשלב זה הצדדים במבוי סתום.

בקבוצה הודיעו כי הבלם הברזילאי, דנילו מוריירה, יגיע למבחנים. גם הקשר רועי לוי, ששיחק בעונה שעברה בעירוני ראשון לציון, יגיע למבחנים. אבי פיטוסי עדיין מנהל משא ומתן עם הקבוצה ועשוי להתמנות לתפקיד עוזר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully