וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה להתאחדות: אשר אלון הצביע בניגוד לעמדתנו

דניאל יאמר זעם על אלון, שתמך במזכירות ההתאחדות בהגדלת הליגה. אלון: "יאמר לא נפגש איתי, אני יודע שהוא כועס, אבל אין מה לעשות"

עימות חזותי התפתח בין הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, לבין הבעלים הקודם, אשר אלון, בעקבות הצבעתו של האחרון במזכירות ההתאחדות בנוגע לשינוי מבנה הליגות.

יאמר זועם על אלון (שעל פי הסכם המכירה עדיין מייצג את מכבי נתניה במזכירות ההתאחדות), שהצביע בניגוד לדעתו של הבעלים ותמך בשינוי מבנה הליגה והגדלתה. היום שיגרה מכבי נתניה מכתב להתאחדות, ובו ביקשה להחליף את נציגה בהתאחדות. לטענת הקבוצה, אשר אלון אינו מייצג את עמדת המועדון.

אלון, השוהה בחופשה פרטית ברומא, אומר: "20 יום לפני ההצבעה שוחחתי עם גיל לב בטלפון ואמרתי לו שהולכת להיות הצבעה בעניין ואני מבקש שניפגש יחד עם דניאל יאמר וקובי בלדב במטרה לגבש דעה בעניין. אמרתי לו בשיחה שאני באופן אישי תומך בהגדלת הליגה, ושאם לא יוחלט בינינו אחרת, כך גם אצביע, ושאם נחליט להתנגד, אקבל את ההחלטה".

לטענת אלון, עד ליום ההצבעה יאמר לא ראה לנכון להיפגש איתו. "כנראה שיאמר לא רצה להיפגש איתי", אמר אלון, "ביום ההצבעה הצבעתי על פי צו מצפוני את מה שלדעתי טוב לכדורגל. זו דעתי. אני יודע שיאמר כועס, אבל אין מה לעשות".

כעת ניתן לחכות ולראות מה תהיה עמדת ההתאחדות לכדורגל, שבמשרדיה עדיין מופיע שמו של אשר אלון כנציגה הקבוצה בהתאחדות, טופס שעליו חתום גם יאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully