וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי חתם בבאר שבע: "בפתח תקוה הוציאו לי את החשק לשחק"

אוהד קדוסי חתם בבאר שבע, ופורק תסכולים: "במשחק השני אצל לוזון הבנתי שהעונה גמורה. הייתי שם מלך השערים, לא מבין מה רצו ממני"

אוהד קדוסי, חלוצה בן ה-23 של מכבי פתח תקוה בעונה הקודמת, חתם אתמול (שלישי) בלילה לחמש שנים בהפועל באר שבע. קדוסי היה מלך שערי הליגה הלאומית בעונת 2006/2007, כשסייע לבני סכנין להעפיל לליגת העל עם 22 כיבושים.

בעונה החולפת (2007/2008) הבקיע חמישה שערים ב-18 משחקי ליגה במדי מכבי פתח תקוה בליגת העל, והיה מלך שערי קבוצתו. קדוסי הוא השחקן הראשון שמגיע לקבוצה החדשה של גיא לוי לקראת העונה הבאה. אחרי שכבר האריכו את חוזיהם של השוער אסי רחמים, אלעד בונפלד, לאנדרו סימיוני ודודי פדלון, ועם הידיעה שבעונה הבאה יעפילו מהליגה הלאומית חמש קבוצות, כבר עכשיו ברור שבבאר שבע יראו באי העפלה אכזבה גדולה.

"אם הייתי מאמן, לא בטוח שלא הייתי מרכיב שחקן כמוני"

עכשיו קדוסי פורק תסכול ממושך. קדוסי רצה לעזוב את פתח תקוה עוד במהלך העונה, אבל בקבוצה סירבו לשחררו. ההצעה האחרונה מסכנין, שירדה מהפרק בגלל עלויות הכרטיס שלו, סיבכה אותו עוד יותר. קדוסי נרתע מלחשוב שהוא יישאר גם בעונה הבאה בקבוצה, וזאת למרות שאת העונה הנוכחית הוא סיים כמלך השערים של הקבוצה. חמישה כיבושים הספיקו לו בכדי להתחלק בתואר עם עומר גולן.

"שיחקתי חצי עונה, הייתי מלך השערים, וזהו. פה נגמרה העונה. לא מבין למה הם ציפו ממני", הוא אומר. "פתאום החליטו שאני לא משחק. אם הייתי מאמן, לא בטוח שלא הייתי מרכיב שחקן כמוני".

- לא הסתדרת עם גיא לוזון. מאז שהוא הגיע התחילה הנפילה.

"כנראה שגיא לוזון לא מחזיק ממני שחקן. במשחק הראשון פתחתי וניצחנו, בשני ישבתי על הספסל והבנתי מה הולך לקרות. הבנתי שהעונה שלי במכבי פתח תקוה הסתיימה. זה הוריד לי את כל המוטיבציה, הוציאו לי את כל החשק לשחק בפתח תקוה. זאת הסיבה שבגללה הייתי נחוש לעזוב. מה שהיה לא משנה, היום אני שחקן של באר שבע. זה מועדון גדול לא פחות, אחד המועדונים הגדולים בארץ. יש שם הרבה אוהדים".

- האמנת שזאת תהיה עונת הפריצה שלך?

"אחרי המשחק הראשון אצל גיא, חשבתי שאמשיך. טעיתי. אז במקום להגיע לאופ"א, נשארנו בקושי בליגה. גיא לוזון לא מעניין אותי יותר וזהו. רק מי שממש קרוב אליי ויודע מה התנהל סביבי יכול להבין. לא רוצה לדבר עליו יותר".

- גם אצל שירזי לא שיחקת.

"את שירזי אני מבין. הוא רצה לתת לי לשחק אבל הגיע לסוף עונה ולא זמן לשתף אותי. לוקח קצת זמן עד שאתה נכנס חזרה לעניינים אחרי שלא שיחקת כל כך הרבה מחזורים. במשחק הראשון שעליתי, מול מכבי חיפה, הם ציפו שאכבוש בצרורות. זה לא קרה, אבל אני מבין אותו".

- כעסת שלא מכרו אותך למכבי חיפה? אולי זה מה ש"תקע" לך את הקריירה.

"אולי זה לטובה, כי אי אפשר לדעת מה בעתיד. מאוד רציתי לשחק בסכנין, אבל הייתה בעיה עם הכרטיס. אני יודע שבאר שבע רצתה אותי מאוד, אבא שלי אמר שזאת האופציה הכי טובה עבורי".

- האוהדים ביקשו ממך להישאר?

"הם יודעים בדיוק מה הלך שם. אמרתי להם לקראת סוף העונה שאני לא רוצה להישאר. הם הבינו ואיחלו לי הצלחה".

- עמוס לוזון צריך להישאר במכבי פתח תקוה?

"פתח תקוה חייבת אותו כי הוא הכוח. זה טוב למועדון אם הוא יישאר".

- מתי נראה את אוהד קדוסי פורץ לרשימת החלוצים הגדולים בכדורגל הישראלי?

"אני רוצה לעלות ליגה עם באר שבע. אתמול בערב הרמתי כוסית שמפניה עם אלונה ברקת והבנתי כמה היא מדהימה. בעונה הבאה, עם באר שבע בליגת העל, אוכיח שמקומי בראש הרשימה. זה לא היה רחוק והוכחתי את זה כבר בעבר, כשעליתי עם סכנין לליגת העל. אבל אז הכרטיס שלי חזר לפתח תקוה, ומשם הסיפור ידוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully