וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו ייפגש עם שחר, חיפה עשויה להציע לו תפקיד

25.6.2008 / 10:48

הפגישה אמורה להיערך לאחר משחקי היורו. חיפה לא מוכנה להשאיל את בן בסט. קולמה וקינן ביקשו להתחיל האימונים מוקדם

קשר מכבי חיפה בעונה החולפת, ג'ובאני רוסו, שהודיע על פרישה ממשחק פעיל, ייפגש עם הבעלים יעקב שחר בנוגע לעתידו במועדון. הפגישה תיערך לאחר משחקי היורו. רוסו הבהיר בימים האחרונים כי הוא מעוניין לקבל את תפקיד הסקאוט, אך במועדון העריכו שהסיכויים לכך נמוכים. הצעה נוספת שעלתה היא שרוסו יחזק את הקשרים של המועדון בתפוצות.

חיפה מסרבת בשלב זה להשאיל את החלוץ עדן בן בסט להפועל תל אביב, משום שהיא תרוויח מכך סכום כסף נמוך יחסית. בן בסט רשאי לנהל משאים ומתנים עם קבוצות החל מינואר הקרוב ולכן בחיפה מעוניינים למכור אותו. נציגים מהפועל חיפה שוב ביררו את עלויות כרטיסו, אחת האפשרויות היא שבן בסט יישאר בקבוצתו מהעונה שעברה.

מאז שחיפה ביקשה לרכוש את אביחי ידין מכפר סבא, לא הושגה כל התקדמות. מנכ"ל כפר סבא, גבי קצרה: "קיבלנו מספר הצעות לגביו, בשלב זה הוא לא משוחרר". הפערים בין כפר סבא לחיפה בנוגע לסמואל יבואה עדיין גדולים. סוכן השחקנים דדה חדד ינסה לפשר בין הצדדים.

הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה והבלם דקל קינן, ביקשו להתחיל את האימונים מוקדם ויצטרפו כנראה לאימונים שיערוך אלישע לוי לשחקנים הצעירים ביום ראשון. האימונים של קבוצת הבוגרים ייפתחו רשמית ביום שלישי.

בחיפה נוטים להאריך את החוזה של גוסטבו בוקולי, שבתום העונה מסיים חוזה. כזכור, מדובר בשחקן המחזיק באזרחות ישראלית.

היום (רביעי) ייפגש המאמן אלישע לוי עם שני הקפטנים ניר דוידוביץ' ואלון חרזי, ושחקנים נוספים. נראה שדוידוביץ' וחרזי יענדו את סרט הקפטן גם בעונה הבאה. מחר יערוך לוי פגישות עם הצוות הרפואי.

יעקב בוזגלו הפגין מול משרדיו של יעקב שחר בשל הסחבת במכירת בנו, מאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully