וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס מועמד להארטס הסקוטית

25.6.2008 / 20:26

ה-BBC מדווח כי הגרמני נמצא בין המועמדים להגיע לקבוצה שמחפשת מנג'ר. אברהם גרנט הוא בין המועמדים האחרונים לאימון גאנה

אברהם גרנט מועמד לאימון נבחרת גאנה. מאמן צ'לסי בעונה שעברה הוא אחד מהמועמדים האחרונים לנבחרת האפריקאית, שלאחרונה נפרדה ממאמנה הצרפתי קלוד לרואה. גאנה, מוליכת בית 5 במוקדמות מונדיאל 2010, מדורגת 16 בעולם בדירוג פיפ"א.

מאמנה הצרפתי של הנבחרת, קלוד לרואה, התפטר מתפקידו ובגאנה מחפשים לו כבר תקופה ארוכה מחליף. באחרונה נוהלו מגעים עם המאמנים הגרמנים קלאוס טופמולר וגידו בוכוואלד, שלא הגיעו נכון לעכשיו לכדי סיכום. גם השבדי האן באקה, שהיה עוזרו של סוון גוראן אריקסון במנצ'סטר סיטי, לא הגיע לסיכום.

בהתאחדות הגנאית מחפשים מקורות כספיים למימון משכורת גבוהה למאמן הבא, כאשר בינתיים מדריך את הנבחרת מאמן זמני מקומי במשחקי מוקדמות המונדיאל. הגנאים, על פי מקורות עיתונאים במדינה, רוצים מאוד את גרנט, ואם זה יסכים לקבל את התפקיד, הוא גם יזכה במשרה. ככל הידוע, גרנט משהה את תשובתו כדי לבחור בקפידה את התפקיד הבא שלו.

דיווח ב-BBC: מתיאוס מועמד להארטס הסקוטית

מאמנה הגרמני של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, עדיין לא הגיע לישראל, אבל שוב שמו מוזכר כמי שמועמד לאמן בקבוצה אחרת. ה-BBC מדווח היום (חמישי) כי מתיאוס מועמד לשמש כמנג'ר הארטס מהפרמיירליג הסקוטית.

מי היה אמור לאמן את הארטס הוא הסלובקי ולדימיר וייס, אך זה צפוי לשמש כמאמן נבחרת סלובקיה במקומו של יאן קוצ'יאן שפוטר היום מתפקידו. ה-BBC ציין כי המועמדים לאימון הקבוצה הם: ז'ק סנטיני הצרפתי, גודיון ת'ורדארסון האיסלנדי, הרוסי אנדריי זיגמנוביץ' ומתיאוס. אגב, מתיאוס רצה מאוד להגיע לאמן את הארטס כבר לפני שנתיים ואף נפגש עם ראשי המועדון, אך המינוי לא יצא אל הפועל.

כזכור, בסוף השבוע פורסם כי גם מתיאוס, מועמד לאימון בגאנה, וההתאחדות הגנאית מקווה לסגור את משרת המאמן בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 25/6/08 10:48
עדכון אחרון: 25/6/08 20:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully