וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חיימוביץ' מתרחק, ארבייטמן מועמד, גזל חתם

פערים כספיים גדולים בין הבלם לקבוצה של יאמר מרחיקים את השחקן מהקבוצה. א.א.ק, בשיקטאש, והכוכב האדום הן יריבות פוטנציאליות באופ"א

אומנם לותר מתיאוס עדיין לא הגיע לישראל אבל מכבי נתניה ממשיכה בניסיונותיה לעבות את סגל הקבוצה. בין הקבוצה של דניאל יאמר לבלם זאב חיימוביץ', נמשכים בימים האחרונים המגעים והשיחות, אולם נדמה כי הפערים בין הצדדים הולכים וגדלים. מקורבים של שני הצדדים ניסו במהלך יום האתמול (שלישי) לגשר על הפערים הכספיים הגדולים בין השחקן למכבי נתניה אך לקראת הערב הבינו בנתניה כי הסיכויים להחתמתו של הבלם קלושים. הקבוצה מנהלת גם מגעים מתקדמים עם החלוץ שלומי ארבייטמן, כשהמטרה היא לצרפו לקבוצה עם חוזה ארוך טווח.

מנגד, נדב קידר, בלמה הצעיר של הפועל באר שבע, סיכם את תנאיו במועדון לשלוש שנים, על אף שגורמים במועדון טוענים כי עשהאל בן שבת, הבלם הצעיר של מחלקת הנוער, משתווה ברמתו לבאר שבעי.

עוד שם שעלה כמועמד לקבוצה הוא אביתר אילוז, שחקן נוסף מבירת הנגב. אילוז, שהוא גם חברו הקרוב של שחקן מכבי נתניה יחיאל צגאי, עדיין לא קיבל פנייה רשמית מנתניה, אולם חברו, צגאי, עשה עבור המועדון מספר בירורים בקרבתו של השחקן. גם הגעתו האפשרית של אורי אוזן לנתניה עוררה גל של תגובות במועדון. לעסקה הנרקמת יש לא מעט מתנגדים בקרב ראשי המועדון והמצדדים בהחתמתו עסוקים בימים האחרונים בניסיונות שכנוע. היום (רביעי) אמור הבלם גולן חרמון לעבור ניתוח בקע שעשוי להשבית אותו מפעילות בשבועיים הקרובים והוא יצטרף לאימוני הקבוצה באיחור של שבועיים לכל הפחות. אבי סטרול יעזוב היום את הארץ ויצטרף לקבוצתו החדשה, לוקרן. ישראלי נוסף שמועמד להצטרף לקבוצה הוא ג'יזרמו ישראלביץ', שירד העונה ליגה עם הפועל כפר-סבא. בנתניה ממתינים להתפתחויות בין השחקן למכבי תל אביב ורק כשתתבהר התמונה שם, ידעו בקבוצה אם יש סיכוי כלשהו להגעתו. כמו כן עוקבים בקבוצה אחרי מצבו של סמואל יבואה. רביד גזל חתם הבוקר לשנתיים בקבוצה.

חבר של מרין

בנתניה גם בוחנים בלם נוסף מנבחרת קוסטה ריקה, מייקל אומוניה, ששיחק במונדיאל האחרון יחד עם לואיס מרין, אולם עדיין לא החל כל משא ומתן רשמי עמו. מייקל אומניה, 26 הוא בלם נבחרת קוסטה ריקה והעונה הוא שיחק בקבוצת ליבריה, אותה קבוצה שסיכמה עם לואיס מרין, לפני שהתחרט וחתם בנתניה. אומניה בעבר שיחק גם בקבוצות כרמליטה, ברוחאס והרדיאנו המקומיות, ומספר הופעות לא מוצלחות במדי הלוס אנג'לס גלאקסי בשנת 2005. במונדיאל 2006 פתח אומניה לצידו של מרין במרכז ההגנה של הנבחרת, שהודחה בשלב הבתים.

מייקל אומניה היה מועמד להגיע למכבי נתניה כבר לפני שנתיים. המאמן דאז אלי גוטמן והמנהל הספורטיבי אייל ברקוביץ' קיבלו קלטות של השחקן ממשחקי המונדיאל ולאחר צפייה במשחקים החליט גוטמן לצרף דווקא את לואיס מרין. בעונה שעברה היה אומניה מועמד למספר קבוצות בישראל ביניהן בני סכנין. בסופו של דבר נחת השחקן למבחנים במ.ס אשדוד, אך אלון חזן החליט לוותר על שירותיו.

מי מחכה באופ"א?

בסיבוב השני של מוקדמות גביע אופ"א שיחל בחודש אוגוסט עשויה מכבי נתניה לקבל מספר קבוצות אטרקטיביות במיוחד. אריס סלונקי וא.א.ק אתונה היוניות. בשיקטש הטורקית. ליטקס ולבסקי סופיה הבולגריות והקבוצה הסרבית, הכוכב האדום בלגרד. מכיוון שנתניה אינה מדורגת היא תקבל יריבות מהדרג הגבוה ביותר וכבר כעת ברור כי משימת העפלה לשלב הבתים של הטורניר תהיה קשה במיוחד. אחת מהמסקנות שעלו לאחר המשחקים במפעל האירופי בעונה שעברה היא שיש להגיע למשחק הראשון כאשר הסגל כבר מוכן עם חמישה זרים שרשומים באופ"א. בינתיים בגזרת הזרים, רק עתידו של לואיס מרין מובטח בקבוצה. בכוונת נתניה להטיס מספר שחקנים זרים בתפקיד הקשר האחורי אל מחנה האימונים בשוויץ ולבחון אותם שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully