וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורטיי הבריז לסכנין

יצחק סולומון

25.6.2008 / 7:14

הגנאי שחתם לשנתיים בקבוצה לא נחת בארץ כמתוכנן, ובמולדתו מדווחים כי הוא קיבל הצעה מפתה ממצרים. מאיר כהן: "אשחק בסכנין"

החלוץ הגנאי, אוסיי בונזו, והקשר הגנאי אסיין קווקו, שנחתו אתמול בארץ, יתחילו היום (רביעי) להתאמן בבני סכנין. בונזו, ששיחק בעונה שהסתיימה בגאנה בקבוצת ארסנל המקומית, כבש רק שלושה שערים בעונה, והגיע לסכנין על תקן של נבחן. אסיין לעומתו חתום לארבע שנים, מגיע עם מאזן של אפס שערים בליגה הגנאית.

בסכנין עדיין ממתינים לגנאי נוסף שאמור להגיע, ברנארד דון בורטיי, שכבש בעונה שעברה חמישה שערים בקבוצת הארטס אוף אוק. שני הזרים שנחתו אתמול לא ידעו להסביר לראשי סכנין מדוע בורטיי, שכבר חתם בסכנין לשנתיים לא הגיע לארץ.

בינתיים דיווח אתר אינטרנט בגאנה כי בורטיי נמצא על סף חתימה בקבוצת אתסאלאת מהליגה הראשונה במצרים. על פי הדיווח, השחקן יצא בסוף השבוע לבדיקות רפואיות במצרים, שאם יעבור אותן, יחתום בקבוצה. בגאנה נטען כי למרות הסיכום עם סכנין, בורטיי מעדיף את ההצעה המצרית האטרקטיבית יותר מבחינה כספית. אתסאלאת נשארה בעונה שעברה בליגה במחזור האחרון, עם נקודה אחת מעל מהקו האדום.

לא רק שחקני הבית, בסאם גנאים וחאמד גנאים, עדיין לא סיכמו את תנאיהם לעונה הקרובה. גם הקפטן מאיר כהן טרם הגיע להבנות עם יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים. כהן: "אין מה לדאוג, העניינים יסתדרו ואני אשחק בסכנין. הכל ברוח טובה".

גם המגן עבד רבח מצפה לשדרוג משמעותי בשכרו. לרבאח הצעה לחמש עונות מקבוצת אחווה עראבה, העולה החדשה לליגה א'. רבאח מתגורר בעראבה, ובכפר היו רוצים לראות אותו חוזר הביתה.

הקשר הרומני, בוגדאן אפוסטו, שאתמול ערך אימון ריצות עצמאי סביב המגרש, אמור להתאמן היום עם חבריו. המאמן פרדי דוד מתלבט בקשר לשחקן, שכבש בעונה שעברה חמישה שערים, ועשוי לבחון אותו במשחקי האינטרטוטו.

הקשר יניב לוזון, שהגיע מהפועל פתח תקווה, הודיע כי יעבור לגור מספר ימים בשבוע אצל קרובי משפחה בחיפה, כדי להימנע מהנסיעות הארוכות מדי יום לאזור המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully