וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה להאמין שבואטנג עושה לנו תרגיל"

אסף שקד

25.6.2008 / 7:17

בבית"ר ירושלים לא נלחצו מהעיכוב בחזרתו של בואטנג מחופשת המולדת שלו. השחקן צפוי לדרוש שכר של כמיליון יורו לעונה. אבראו ינחת רק בחמישי

דרק בואטנג צפוי לדרוש מבית"ר ירושלים העלאה רצינית בשכרו לפני שיכנס למו"מ על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות. הקשר הגנאי שהגיע לבית"ר בתחילת עונת 2006-2007, חתום על חוזה לעונה נוספת שבסיומה יהפוך לשחקן חופשי. בבית"ר הכינו מראש תרופה למכה וניסו מיד בתום העונה הנוכחית להחתים את השחקן על חוזה לשלוש עונות נוספות, אלא שבואטנג העדיף לצאת קודם כל לחופשת מולדת ורק לאחר מכן להיכנס למו"מ חדש.

בתחילת השבוע הודיע בואטנג לראשי בית"ר כי לא יספיק להגיע לאימון הפתיחה וינחת בישראל רק ביום חמישי. אצל אנשי הקבוצה הדבר העלה נורה אדומה ובצוות המקצועי חששו מאוד שהשחקן עושה שרירים לקראת חזרתו לארץ. לפני שנתיים בדיוק נכוותה בית"ר מסיפור דומה כשז'רום לרואה הצרפתי עזב את הקבוצה בתחילת העונה למרות שהיה לו חוזה לעונה נוספת.

ההערכה היא כי בואטנג ידרוש להגדיל את שכרו באופן משמעותי על מנת שיחתום על חוזה חדש. אם עד כה השתכר השחקן בכ-700 אלף יורו לעונה, הרי שכעת הדרישה שלו צפוייה לגדול לשכר של כמיליון יורו לעונה. בית"ר מצידה תנסה לקבע את השחקן בקבוצה ע"י סעיף שחרור הגבוהה מ-2 מיליון יורו, אך גם כאן עשוי בואטנג לדרוש סכום נמוך יותר מזה שראשי בית"ר רוצים.

כך או כך, הגנאי אמור לנחות ביום חמישי בישראל ולצאת למחנה האימונים בהולנד ביום ראשון בבוקר. "קשה לנו להאמין שדרק עושה לנו תרגיל", אמר גורם בקבוצה, "לא הולך לנו להיות איתו מו"מ קל, אבל הוא שחקן חשוב ונעשה מאמצים על מנת להאריך את חוזהו".

החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו ינחת בישראל ביום חמישי מלווה בסוכניו ועו"ד הפרטי שלו. השחקן היה אמור לנחות כבר היום בערב בישראל, אך טיסתו נדחתה ב-24 שעות בעקבות ערפל השורר בנמל התעופה בבירת אורוגוואי מונטיבאדו. החלוץ אמור להגיע לישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן לחתום על חוזה בקבוצה. בניגוד ליתר שחקני הקבוצה שימריאו למחנה האימונים בהולנד, יזכה החלוץ לחופשה במולדתו ואף ישתתף במשחק צדקה של כוכבי דרום אמריקה. אל המחנה השני בשוויץ שיתקיים כשבוע לאחר החזרה מהמחנה בהולנד צפוי השחקן לקחת חלק מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully