וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרק אותם לפחים

25.6.2008 / 6:50

איום העזיבה האחרון של מיקי דורסמן הוכיח שמבחינתו הפועל חולון היא לא יותר מחיית מחמד, שאיפשרה לו להגשים את חלום האימון שלו

אתה יכול לאיים לעזוב קבוצת ספורט פעם אחת, אולי פעמיים, מבלי להיחשד בחוסר אמינות. מיקי דורסמן כבר עבר מזמן את המכסה. לפני שני קיצים הוא ניהל מגעים עם רמת גן ורמת השרון. בתחילת העונה, אחרי החזיז שהושלך במלחה, הוא שוב איים בעזיבה. בכל המקרים הללו הוא נשאר לבסוף. השבוע הוא ניהל מגעים עם מכבי ראשון לציון, אבל במקביל נשבעו גורמים בענף שאם רק ירצה הוא יבנה שוב קבוצת צמרת. אף אדם שעיניו בראשו לא הופתע כשהמשא ומתן עם עיר היין התפוצץ. עכשיו הוא שוב הולך הביתה והפעם "זה סופי", כהגדרתו. אפשר לקבל את זה בכתב?

אחרי הזכייה באליפות הורעפו על דורסמן שבחים על האופן בו שיקם את הקשר הרופף עם אוהדי הפועל חולון, שזעמו על זיגזוגיו הרבים בדרך לאולם הפחים ובחזרה. דורסמן אכן עשה את כל הצעדים הנכונים, החל מהענקת גביע לאיש המשק והענקת תפקיד במועדון לאוהד, אבל כעת מתברר שמבחינתו חולון היא לא יותר מחיית מחמד, שאיפשרה לו להגשים את חלום האימון. בעונה שעברה טיפח אותה הבעלים והמאמן, הבריש את שערה והעניק לה מזון מובחר, אך לאחר שזכה בתחרות היופי זנח אותה לאנחות. עכשיו, כאחד משני המאמנים הישראלים היחידים ב-40 השנים האחרונות שזכה באליפות מחוץ למכבי, הוא יכול להמשיך לדרכו. בטח אם תגיע הצעה אטרקטיבית מבני השרון, למשל.

אם דורסמן, אדם אינטליגנטי לכל הדעות, באמת חרד לעתיד המועדון, לא ברור מדוע הוא היה צריך להחזיק העונה סגל של 12 שחקנים בכירים, 6 מתוכם זרים. גם אם היה משחרר מחצית מהם היה יכול להתברג במרכז הטבלה ולהמשיך לשרוד עם העודף עונה נוספת, אבל אז כל העסק היה הרבה פחות מהנה ומתגמל רגשית. דורסמן כאן, מסתבר, כדי לעשות חיים, גם אם הוא משלה בדרך אלפי אוהדים, שלפני כמה שבועות חשבו שהקבוצה שלהם אלופה והבוקר מתעוררים למציאות שבה היא בסכנת הכחדה.

גם אם דורסמן יישאר לבסוף ויינצל מכניסה לדפי ההיסטוריה כאיש שהפך הכי מהר מפיני גרשון לוולדימיר גוסינסקי, איומיו מבהירים עד כמה דק הקרח שעליו משוחקת הפנטזיה המכונה "כדורסל ישראלי". לעתים נדמה שדי בכך שלחמישה יו"רים ובעלים יימאס מההפסדים הכספיים ומחוסר התחרותיות כדי שהעסק יהפוך לחצי מקצועני. לפיכך, טוב יעשה ראש עיריית חולון, מוטי ששון, אם לא יכנע לאולטימטום ויעדיף להמשיך להשקיע בילדי עירו מאשר בענף שיסודותיו רעועים כל כך. ובכלל, הוא לא צריך להתרגש מהאיום: האקדחים שמופיעים אצל דורסמן במערכה הראשונה של הפגרה, יורים בדרך כלל כדורי סרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully