וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מרקוביץ' החליט להישאר בירושלים

24.6.2008 / 20:52

לאחר שהתנאים כמעט וסוכמו, הודעתו לראשי מכבי ת"א הגיעה על רקע החלטתם להשהות את המו"מ עימו, ופנייתם בשנית ליניב גרין וג'יימי ארנולד

ארז מרקוביץ' הודיע לפני שעות ספורות לאנשי מכבי תל אביב כי החליט להישאר בהפועל ירושלים. הודעתו של מרקוביץ' הגיעה על רקע החלטתה של מכבי להשהות את המו"מ עימו ולפנות בשנית ליניב גרין ולג'יימי ארנולד, אולי בשל התגובות להן זכה המהלך מאוהדי הקבוצה.

"אני רוצה להבהיר מספר דברים, בניגוד לפרסומים שהיו בימים האחרונים", אמר מרקוביץ' בהודעה שפרסם באתר הרשמי של הקבוצה. "קיבלתי הצעה ממכבי תל אביב ושקלתי אותה
בכובד ראש. ההצעה הייתה נדיבה ביותר ולמועדון כמו מכבי מתייחסים בכובד ראש.

"ביממה האחרונה היו התלבטויות מצד שני הצדדים. הפועל ואני מחוברים ולכן הרגשתי שזה לא זמן לעזוב אלא לחכות, ולכן החלטתי להישאר בבית. הלב שלי אדום ואני מאושר להישאר בהפועל ומקווה להישאר בה עוד שנים רבות".

הקשר הראשוני בין מכבי למרקוביץ' נוצר ביום שישי האחרון. מאחר וגרין לא השיב להצעת מכבי, בעוד שאפשרות צירופו של ארנולד נפסלה בידי המאמן אפי בירנבוים, החליטו בקבוצה להמר על קפטן ירושלים וסנטר נבחרת ישראל. ראשי מכבי נועדו עם מרקוביץ' והגישו בפניו הצעה, אלא שהשחקן ביקש מספר ימים למחשבה.

מרקוביץ' התלבט במהלך סוף השבוע ("לא הצלחתי לישון", אמר על כך), כאשר במקביל נמשכו המגעים בין אנשי מכבי לנציגיו. אתמול (שני) בשעות הערב המאוחרות פנתה מכבי למרקוביץ' בשנית וביקשה להשהות את המגעים. השחקן החליט כי הוא אינו מעוניין לחכות לתשובתם של אנשי מכבי, והודיע לראשי הפועל ירושלים כי החליט להישאר בקבוצה. זאת ועוד, מרקוביץ' ביקש לבטל את סעיף היציאה הקיים בחוזהו, המאפשר לו להשתחרר עד סוף החודש בתמורה לכ-25,000 דולר, והודיע סופית כי הוא נשאר בקבוצה.

"מאוד יכול להיות שאם ארז היה לוקח את ההצעה של מכבי ביום שישי, הוא כבר היה שחקן הקבוצה", אמר אחד מחבריו. "הוא ביקש זמן לחשוב, אחר כך מכבי רצתה לחשוב על כל הנושא מחדש ובסוף ארז החליט לגמור עם הסיפור בעצמו". יש לציין כי תנאיו של מרקוביץ' במכבי כמעט וסוכמו, כשהמדובר היה על חוזה לשנתיים.

כעת ינסו במכבי למצות את המו"מ עם יניב גרין או ג'יימי ארנולד, אליהם ביצעה הקבוצה פנייה מחודשת בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully