וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציבה של מכבי חיפה יופחת בכ-15 אחוזים בעונה הבאה

24.6.2008 / 9:00

גורם בקבוצה: "יש שינוי בתקציב מבחינה מספרית, אבל לא מבחינה מעשית". בכיר בקבוצת אירית , יגיע עם מאמנים אירים לעקוב אחר צעירים

תקציבה של מכבי חיפה בעונה הבאה יעמוד על כ-36 עד 39 מיליון שקלים, זאת על פי התחזית שגיבשו במועדון בימים האחרונים. מדובר בירידה של כ-15 עד 20 אחוזים מהתקציב של העונה שעברה שעמד על כ-45 מיליון שקלים. גורם בקבוצה הבהיר את הירידה ואמר: "התקציב ירד בעיקר בגלל העובדה ששיחררנו שחקנים חתומים, כך שבפועל, השינוי בתקציב הוא אולי מבחינה מספרית, אבל לא מבחינה מעשית".

מנכ"ל הקבוצה האירית, דרוגדה יונייטד, אופיר זרדוק, יגיע בקרוב לאימוני הבוגרים והנוער של חיפה. זרדוק, ישראלי במקור, מנהל את קבוצת הצמרת ונמצא בקשר הדוק עם הנהלת מכבי חיפה. במסגרת פרוייקט משותף לשני המועדונים, יגיע זרדוק לעקוב אחר שחקנים צעירים. בקבוצה האירית מאמינים שהדבר עשוי לתרום לתהליך השלום.

זרדוק, הפועל לקירוב לבבות בין ישראלים ופלסטינים, ינחת בישראל כנראה בשישי ליולי. הכישרונות הצעירים יתאמנו במגרש בקיבוץ שפיה תחת מעקב של מאמני על מההתאחדות האירית. מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, נמצא בקשר הדוק עם זרדוק.

בנושא אחר: בחיפה מחכים להחלטה סופית של בית"ר ירושלים בנוגע לחלוץ שלומי ארבייטמן. אם הוא לא יירכש, הוא יתאמן בחיפה. השוער ניר דוידוביץ' צפוי לחתום על החוזה הרשמי, לארבע עונות, השבוע.

שלומי חנוכה ואיסלאם כנעאן הושאלו להפועל נצרת עילית, זאת בהמשך ישיר לקשר ההדוק בין המועדונים. השוער תום אלמדון ימשיך בנצרת עונה נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully