וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזריאל בהפועל פתח תקווה

אסף שקד

24.6.2008 / 15:42

החלוץ הצעיר יושאל לעולה החדשה בעונה הקרובה. דיווחים בארגנטינה טוענים שאבראו ימריא לישראל ביממה הקרובה ויצטרף לבית”ר ירושלים

לאחר שכבר החתימו את שביט אלימלך בקבוצה, עושה רושם שההכנות של הפועל פתח תקווה לקראת העונה הבאה עוברות הילוך. היום (שלישי), החתימה העולה החדשה מהלאומית את חן עזריאל, חלוץ בית"ר ירושלים, לשנה. החלוץ הצעיר, שהיה מבוקש במספר רב של קבוצות מליגת העל, סיכם לבסוף בעולה חדשה לעונה אחת. עזריאל יושאל מאלופת המדינה במטרה לקבל את דקות המשחק אותן רצה בשנתיים החולפות, ולא ממש קיבל בשורות בית"ר ירושלים.

למרות עזיבתו של טוטו תמוז לא עושה רושם שהתקפת האלופה נחלשת, והחלוץ הצעיר, שלא זכה לדקות משחק מרובות בעונה שעברה, החליט למצוא אותן במקום אחר. כזכור, אתמול (שני) החתימה הפועל פתח תקווה את זאביק זלצר כמנג'ר על, שמכיר את עזריאל מנבחרות ישראל הצעירות.

בינתיים, עסקת העברתו של החלוץ האורוגואי, סבסטיאן אבראו, הושלמה היום (שלישי) לפנות בוקר. השחקן שסיכם את תנאיו כבר לפני כשבוע וחצי צוטט אתמול בלילה בתקשורת הארגנטינאית כשהוא אומר: "אני עוזב את ריבר פלייט, הייתה לי תקופה טובה פה אבל אני עובר לבית"ר ירושלים, אחרי שכל התנאים איתם סוכמו". על פי הידיעות שפורסמו בשלושה כלי תקשורת שונים ומרכזיים בארגנטינה צוטט גם אחד ממנהליה של ריבר פלייט כשהוא אומר: "לאחר משא ומתן לא קל, סוכמה העברתו של השחקן לבית"ר ירושלים והוא ימריא ביממה הקרובה לישראל".

בבית"ר ירושלים אישרו הבוקר את הידיעה. גורם בכיר בקבוצה אמר: "במהלך כל הלילה נמשך המשא ומתן בין הצדדים אשר בסיומו סיכמנו את העברתו של השחקן לקבוצה , גם מול ריבר וגם מול השחקן עצמו. במהלך היום נוציא הודעה רשמית לכלי התקשרות על הצטרפותו לקבוצה". השחקן ישתכר כ-700 אלף יורו לעונה וצפוי לחתום על חוזה תלת שנתי.

בית"ר ירושלים תקיים היום (שלישי) בשעה 17:00 את אימון פתיחת העונה שלה במגרש של בית"ר כפר סבא. הנהלת הקבוצה העבירה מסר לאוהדים שלא לפוצץ את האימון ולשמור את החגיגות למגרש האימונים הביתי בבית וגן, אך למרות זאת צפויים אוהדים רבים להגיע ולתמוך בשחקנים באימון הראשון שלהם העונה. עבור משה אוחיון ודאריו פרננדס יהיה זה האימון הראשון בשורות קבוצתם החדשה. במהלך האימון יתאמנו השחקנים עם המדים החדשים של הקבוצה אותם קיבל איש הלוגיסטיקה מאיר הרוש בשבועות האחרונים.

קשרה הגנאי של בית"ר ירושלים דרק בואטנג החמיץ את הטיסה לישראל והודיע לראשי הקבוצה כי יגיע לקראת יום חמישי לארץ. השחקן צפוי לערוך אימון אחד לפני ההמראה של הקבוצה למחנה האימונים בהולנד.

דנין רוצה לפתוח דף חדש

המגן אלירן דנין, ששיחק בחצי העונה האחרונה במכבי חיפה, החליט להישאר העונה בבית"ר ולדחות את הצעת הרכישה של מכבי חיפה. בחודש אוקטובר האחרון הועבר המגן מבית"ר לחיפה, שקיבלה את הזכות לרכוש אותו ב-300 אלף דולר. השחקן שהגיע לחיפה עם הבטחה להפוך לשחקן הרכב, הופתע לגלות שהמגן הדרום אפריקאי פיטר מסלילה, שהיה אמור להשתחרר מהקבוצה, נשאר בסופו של דבר והתחרה איתו על המקום בהרכב.

המזל לא האיר פנים לדנין, שבחצי השני של העונה נפצע והושבת לשלושה חודשים והחמיץ את שלבי הסיום של הליגה. מיד עם תום העונה הגיע לחיפה אלישע לוי, ששלח לעברו של דנין מסרים חיוביים על פיהם הוא מעוניין לרכוש אותו ולהפוך אותו לשחקן הרכב. אלא שהדברים על פני השטח נראו אחרת, מסלילה נשאר לעוד עונה, ודנין הבין שעומדת לפניו עונה נוספת בה הוא יצטרך להתמודד על מקום בהרכב. בימים האחרונים רצתה מכבי חיפה לרכוש את כרטיס השחקן מבית"ר, אך המגן שהגיע לבית"ר לפני חמש שנים הטיל וטו על המהלך והחליט לחזור לבית"ר ולהילחם על מקום בהרכב.

חוסר המזל של דנין מנע ממנו לזכות ב-3 תארים בהם זכתה בית"ר בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה הפסיד את תואר האליפות לאחר ששיחק בחצי העונה השנייה של העונה בשורות הפועל כפר סבא, ואילו בעונה האחרונה הפסיד את הזכייה בדאבל בגלל ששיחק בחיפה.

בסביבתו של השחקן הסבירו היום את ההחלטה: "אלירן הפסיד שלושה תארים שכל כך רצה לזכות בהם. כשהוא הבין שחיפה לא בונים עליו כשחקן הרכב, הוא הבין שזה הזמן לחזור הביתה ולהילחם על ההרכב. בחצי העונה האחרונה הוא התגעגע מאוד לבית"ר ואפשר בהחלט לומר שהוא מתרגש לקראת אימון הבכורה של הקבוצה". דנין עצמו מעדיף לשמור על שתיקה נכון לעכשיו ואת תגובתו לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully