וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה שומעת סיפורים מהקופסה

אריק רחמיאן

23.6.2008 / 23:41

יאמר נוטה להישאר במגרש הביתי עד שייבנה האצטדיון החדש, כדי לא לפגוע בקבוצה. יש מי שטוען כי ההתלבטות היתה בכלל מהלך שיווקי

בימים האחרונים התגבשה החלטה אצל הבעלים דניאל יאמר וסביבתו הקרובה, לרדת מהרעיון לשחק מחוץ לקופסה בעונה הבאה עד אשר תסתיים בנייתו של האצטדיון החדש. הבנייה מתעכבת בשל הקשיים אליהם נקלעה החברה שזכתה במכרז, ועל פי לוח הזמנים של החברה שבונה את האצטדיון, מועד מסירתו לעירייה הוא במרץ 2009.

ראשי מכבי נתניה הגיעו לאחרונה למסקנה שהנזק הכלכלי והמקצועי במעבר לאצטדיון חלופי הוא גדול ועשוי לפגוע באופן קשה במועדון, וזאת מבלי לקחת בחשבון את העימות הקשה שעשוי להתפתח בין האוהדים שמתנגדים להוצאת הקבוצה מחוץ לתחומי העיר לבין המועדון. גורם שמצוי בפרטים, מעלה אפשרות שמדובר במהלך שיווקי מבריק למכירת כרטיסי מנוי, שכן מרגע ההודעה על ההחלטה לצאת מהקופסה, החל לחץ אדיר על הבעלים וראשי המועדון מצד האוהדים שלא לצאת מהקופסה עד שתסתיים בניית האיצטדיון החדש. כעת, משהבשיל המהלך, עשויה מכבי נתניה לצאת בהודעה על כך שהוחלט להתחשב בדרישת האוהדים, וכעת הגיע תורם לתרום לקבוצה, ולרכוש כרטיסי מנוי לעונה הבאה. אגב, רק נזכיר שערב יציאתו של מתיאוס חזרה לגרמניה, ביקש המנג'ר לבקר באצטדיון ובסיום הביקור הקצר בקופסה ביקש הגרמני להישאר קרוב לאוהדים, ולקיים את משחקי הבית במגרש.

בעירייה ממתינים להחלטת המועדון

"אנחנו לא צד בעניין ואין לנו שום חלק בהחלטות שמתקבלות במכבי נתניה", מסביר גורם בכיר בעיריית נתניה, "אבל דניאל יאמר שמע באופן אישי מראש העיר שהיא מתירה לקבוצה להישאר עונה נוספת בקופסה, כשכל נטל העלויות הוא על העירייה ובלבד שלא יגידו שהפקרנו אותם. כעת ההחלטה לקבל או לדחות את ההצעה בידיהם, ואנחנו נכבד כל החלטה שתתקבל במכבי נתניה".

בלשכת ראש העיר מרים פיירברג מבינים את התסכול של ראשי מכבי נתניה בשל העיכוב שחל בבניית האצטדיון, וראש העיר החליטה להתיר לקבוצה לשחק עונה נוספת בקופסה. על פי הערכות שנעשו בעירייה, הנזק הכלכלי בעיכוב מכירת הקרקע שעליו בנוי האיצטדיון נעמד בכ-3 מיליון שקלים לשנה, סכום הריבית שמשלמת עיריית נתניה עבור הלוואות מהבנקים. נתניה מצידה טוענת שעלות אחזקת הקופסה לעונה עומד על כמיליון שקלים, כשהדרישה של עיריית הרצליה להשאלת האיצטדיון למשחקי בית לכל העונה הם כ-700 אלף שקלים. האופציה לשחק בבלומפילד ירדה מהפרק בשל העובדה ששלוש התל אביביות רשמו את בלומפילד למגרשן הביתי. בימים האחרונים נבדקה גם השאלה האם תוכל הקבוצה לסיים את העונה הבאה באצטדיון החדש באם זה אכן ימסר לקבוצה בחודש מרץ, ולכך קיים ספק גדול משום שתקנון ההתאחדות אינו מאפשר להחליף מגרש ביתי במהלך עונה.

הבלם גולן חרמון יעבור ביום רביעי ניתוח בקע בבית החולים אסותא בתל אביב, וייאלץ לנוח כשבועיים. רק לאחר מכן יחל לחזור לאימונים מלאים, ובשל כך יחמיץ את אימוני תחילת העונה. המנג'ר לותר מתיאוס אמור להגיע לארץ בתחילת השבוע הבא והקבוצה תפתח את אימוני ההכנה שלה לקראת העונה הבאה ב-2 ביולי. רביד גזל צפו לחתום ביום שלישי על חוזהו לשנתיים הקרובות בקבוצה.

הערב הוזכר שוב שמו של המגן אורי אוזן. ראשי מכבי נתניה שוחחו בימים האחרונים עם יאמר, כשהמטרה לאחר השבת גזל לקבוצה היא להחזיר גם את אוזן. עדיין לא ברורה עמדת יאמר, שלא אהב, בלשון המעטה, את עזיבתו של אוזן בסוף העונה שעברה לכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully