וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגיב: "מישהו מנסה להשלות את אוהדי הפועל ת"א"

קרן שמש

23.6.2008 / 23:02

עגיב הכחיש את השמועות כי בוולפסון קרובים לסיכום עם רוכשים גרמנים ("הפרחת בלונים באוויר"), והודיע שהוא מצפה בכיליון עיניים לטלפון מקונה

למרות הפרסומים השונים כי הפועל תל אביב קרובה לסיכום מול קבוצת רוכשים גרמנים, וכי רפי עגיב, מבעלי הקבוצה, נתן את אישורו לעסקה, מפרסם הערב (שני) עגיב הכחשה דרך משרד יעוץ התקשורת רימון-כהן-שנקמן איתו הוא עובד.

"מאחר ושום גורם גרמני או ישראלי לא דיבר כלל עם רפי עגיב, ברור שמישהו מנסה להשלות את אוהדי הפועל תל אביב על ידי הפרחת בלונים באוויר. ליבו של רפי עם האוהדים והקבוצה, עגיב אוהב את הקבוצה ומעוניין להישאר חלק ממנה אך אם הדרך לשדרג את הקבוצה תהיה למכור אותה הוא ישתף פעולה, כל מה שחסר הוא שמישהו ירים אליו טלפון".

עגיב שמחזיק במניות בקבוצה פרסם הודעה רשמית ראשונה אמש, בה הוא טען שלא יהווה מכשול למכירת הפועל תל אביב ויחד עם זאת הוא מעוניין להמשיך ולהישאר בעלים, מתוך אמונה ביכולתה של הקבוצה לחזור לימי הזוהר. "ישנה תחושה שכולם ניזונים משמועות, אנחנו מקווים שהדברים יתבהרו, נכון שלפעמים לעבוד בשקט זה טוב לעסקים אך כל העסק הזה הפך למוזר, בינתיים מחכים לראות לאן העניין יתפתח, חוץ מקבוצת הרוכשים יש את הראל, אם העניין אם הרוכשים היה סופי, אנחנו מאמינים שהראל היה יודע מזה ונכון לעכשיו הוא בתמונה." אמר גורם בהפועל תל אביב.

הבולגרים של הפועל תל אביב, דימיטאר טלקיסקי ואלין טופוזאקוב, הצטרפו הערב (שני) לאימון הקבוצה. הצמד שנחת אמש לקראת חצות בארץ הרבה לחייך ולהחליף ברכות עם השחקנים והצוות. "התגעגענו לקבוצה, לאוהדים ולישראל", אמרו עם הגעתם לאתר הרשמי.

וואליד באדיר לא התאמן ביומיים האחרונים עקב כאבים במפשעה. לאימון הערב הצטרפו רביד אשר, מאור לובין ועומרי כהן ליהודה חוטה שכבר מתאמן עם הקבוצה הבוגרת. שמות נוספים שהצטרפו הם מהראן לאלא, שחקנה של אחי נצרת שכבש 14 שערים בעונה הקודמת, ורן אליהו מקבוצת הנוער של הפועל באר שבע, בנו של שחקן העבר רפי אליהו ואחיו של שחקנה של באר שבע רמי אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully