וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון ומרקוביץ' במכבי ת"א

23.6.2008 / 21:13

הגארד האמריקאי יחתום ביד אליהו לשנה, עם אופציה להארכה. לאחר שמועמדותם של גרין וארנולד ירדה מהפרק, קרוב סנטר ירושלים לסיכום

אם לא יחול שום שינוי של הרגע האחרון, וויל סולומון וארז מרקוביץ' ישחקו במכבי תל אביב בעונה הבאה. סולומון יחתום לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת, בעוד שמרקוביץ' קרוב לסיכום תנאיו לשנתיים. סולומון ישתכר כ-1.5 מיליון דולרים בעונה.

קודם למו"מ הזריז שנוהל מול נציגיו של מרקוביץ', פתחה מכבי במגעים עם יניב גרין. שחקן הקבוצה לשעבר דרש סכום אותו החליטו אנשי מכבי שלא לשלם, ולכן פנו לאופציית מרקוביץ'. "לא אני מקבל את ההחלטות במכבי, הם מקבלים את ההחלטות שלהם", אמר הערב גרין לוואלה! ספורט. "היו דיבורים, ומבחינתי עכשיו כל האופציות פתוחות". סוכנו של השחקן, עו"ד יוסי גאייר, הוסיף כי "לא הגענו לשלב של מו"מ מעמיק עם אנשי מכבי. יניב דרש שכר מסוים, מכבי החליטה שמדובר בסכום גבוה מדי והלכה על קונספציה אחרת. כעת פנינו לאירופה".

בתווך הוצע גם ג'יימי ארנולד לקבוצה, אך אפי בירנבוים בחר שלא להחתים את המתאזרח. מרקוביץ', אם כן, היה המועמד הבא ברשימת המועמדים הישראלים לאיוש עמדות הפנים, ומרבית פרטי החוזה אכן סוכמו. בימים הקרובים צפוי מרקוביץ' לחתום רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully