וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר ומחפוד נפגשו והגדירו סמכויות

23.6.2008 / 23:30

זלצר ישמש כמנהל מקצועי בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער, והשניים יעבדו בשיתוף פעולה. אלעד: "המהלך נועד להפוך אותנו מקבוצה למועדון"

ההכנות של הפועל פתח תקווה לקראת העונה הבאה עוברות הילוך. זאביק זלצר חתם הערב (שני) סופית כמנג'ר על בקבוצה, והוא יהיה אחראי גם על קבוצות הנוער של המועדון. המאמן הוותיק סגר בקבוצה לעונה עם אופציה לשנה נוספת. לאחר שזלצר חתם על זכרון הדברים, הוא והמאמן אלי מחפוד קיימו שיחת הבהרה בה דנו לגבי חלוקת הסמכויות ביניהם.

במהלך הפגישה החליטו השניים שהם יעבדו בשיתוף פעולה מלא, ובחלוקת סמכויות מוגדרת מראש. זלצר ישמש כמנהל מקצועי הן בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער. הבעלים רונן אלעד אמר לאחר פגישת השניים: "המהלך הזה נועד להפוך את פתח תקוה מקבוצת כדורגל למועדון כדורגל. נציין שזלצר מצטיין בטיפוח שחקנים צעירים ובהשתלבותם בקבוצה הבוגרת".

כזכור, זאביק זלצר שימש ככמנהל העל של הנבחרות הצעירות ב-13 השנים האחרונות, ולפני כחודש וחצי פוטר מתפקידו. בהפועל פתח תקווה ניסו לסגור עם המאמן הוותיק במהלך החודש האחרון, אך רק היום סוכמו הפרטים בין שני הצדדים.

מנכ"ל המועדון, אפי צפריר, ממשיך לעבוד במרץ על מנת להחתים שחקני חיזוק נוספים במועדון, לאחר שהחתים את השוער שביט אלימלך והקשר ג'וניור ויסה. צפריר סיכם עם המגן נדיב סימנטוב, שחקנה של הפועל רעננה בעונה שעברה.

בפגישה בין זלצר למחפוד הודיע זלצר כי אין טעם להחתים בשלב זה את בן לוז, משום שהוא משחק באותה משבצת של ויסה. בשלב זה ירד לוז מהפרק, ולא ברור אם ישראלי אחר יהיה מועמד במקומו.

עדכון ראשון: 16:51, 23/06/08
עדכון אחרון: 23:30, 23/06/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully