וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו לא ישחק באפועל ניקוסיה

קרן שמש

23.6.2008 / 15:36

הקשר דרש סכומים גבוהים מדי עבור המועדון הקפריסאי, ולאחר שהמו"מ פוצץ דגו עשוי לחפש קבוצה בארץ. עגיב לא יהווה מכשול למכירת הקבוצה

ברוך דגו, שהיה קרוב לסיכום עם אפועל ניקוסיה הקפריסאית, יחזור לארץ לחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו, זאת לאחר שהמשא ומתן עם המועדון הקפריסאי לא צלח, כך מפרסמת היום (שני) העיתונות הקפריסאית, ומדווחת כי דרישות חדשות של דגו הן אלו שהובילו לשינוי כיוון ולמבוי סתום. עוד פורסם כי המשא ומתן שנמשך מספר ימים פוצץ כאשר עלו דרישות כספיות מוגזמות מצד דגו שלקבוצה לא היה עניין לעמוד בהם.

שחקני אפועל ניקוסיה המריאו למחנה אימונים באוסטריה ביום שבת האחרון, ודגו היה אמור לסגור קצוות, לחתום על חוזה ולהצטרף לשאר הקבוצה, אך כאמור התוכניות לא יצאו לפועל וקשרה לשעבר של הפועל תל אביב עדין מחפש קבוצה מתאימה. דגו הביע את רצנו לשחק השנה באירופה פעמים רבות, אך ברגע שתקציב הפועל תל אביב יתבהר לא נשללת האפשרות כי הקבוצה תציע לקשר חוזה חדש.

בינתיים עתידה של הפועל תל אביב ממשיך להיות לא ברור. גורמים בקבוצה טוענים כי המידע אותם הם מקבלים מתבסס על שמועות, וכי נכון לעכשיו לא דווח להם על רוכש שנמצא לקבוצה מלבד יוזמתו של מוני הראל. "לפי מה שאנחנו יודעים מוני הראל הוא המועמד היחיד לקבלת הקבוצה, אם היו רוכשים מתאמים לא היו משכנעים את הראל לחזור בו ולהציל את הפועל תל אביב. יש תחושה שזה מתקדם ואנחנו מקווים שכל הסיפור יגמר בקרוב בכדי שהקבוצה תוכל להמשיך בהכנות לקראת השנה הבאה כמו שצריך", סיפר גורם בקבוצה.

אתמול (ראשון) שיחרר רפי עגיב הודעה בה הוא מדגיש כי לא יהווה מכשול למכירת הקבוצה, יחד עם זאת גורמים בהפועל עדין חוששים כי תהליך העברת הקבוצה להראל לא יעבור באופן חלק מצד עגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully