וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מכבי ת"א עשוי להגיע ל-20 מיליון דולר בעונה הקרובה

23.6.2008 / 13:52

עוד בטרם הושלם סגל השחקנים, מסתמן כי תקציב סגנית האלופה ישודרג והוא עשוי לתפוח ל-20 מיליון דולר, שיא של כל הזמנים

מכבי תל אביב תשדרג את תקציבה גם בעונה הבאה. בעונה החולפת עמד תקציב הקבוצה הכולל על כ-17.5 מיליון דולר, כאשר כבר כעת, עוד בטרם הושלם סגל השחקנים, שודרג התקציב בכמיליון דולרים, המעמידים את התקציב על כ-18.5 מיליון דולר ומהווים שיא של כל הזמנים.

הקבוצה ככל הנראה תבצע ארבע החתמות נוספות, זאת בהנחה שעומרי כספי וליאור אליהו יישארו בקבוצה: רכז זר (וויל סולומון), גבוה ישראלי (ארז מרקוביץ') ושני שחקני פנים זרים (החתמה אחת תלויה במצב בריאותו של מרכוס פייזר). בקבוצה מעריכים כי בסיום מסע הרכש, עשוי התקציב לתפוח עד כ-20 מיליון דולר.

שישה שחקנים עזבו הקיץ את הקבוצה: טרנס מוריס (חתם בצסק"א מוסקבה), ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין (אולימפיאקוס פיראוס), וונטיגו קאמינגס, דיוויד בלות'נטאל ואלכס גארסיה (מחפשים קבוצה). וויל ביינום יצטרף גם הוא לרשימת העוזבים, למרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. עלות חוזיהם של השבעה מסתכמת בכ-8 מיליון דולר ברוטו, כאשר עלות הברוטו של שלוש ההחתמות שביצעה מכבי הקיץ – דרור חג'ג', טריי סימונס וג'ייסון וויליאמס, עומדת על כ-2.3 מיליון דולר. החתמתו הצפויה של סולומון תעלה למכבי כ-2.2 מיליון דולר ברוטו נוספים.

בהתחשב בכך שסולומון אכן יחתום רשמית בימים הקרובים, יוותרו ברשות הצוות המקצועי קרוב ל-3.5 מיליון דולר ברוטו, בהם אמורים אפי בירנבוים ועוזרו רועי חגאי לבצע שלוש החתמות נוספות, כאמור (שלושה שחקני פנים, מהם אחד ישראלי), וזאת מבלי לקחת בחשבון את האפשרות כי גם כספי ואליהו ישודרגו כספית. במכבי מעריכים כי בעקבות עליות המחירים החדות בשוק השחקנים, בעלי הקבוצה יאלצו להזרים מכספם הפרטי אל קופת המועדון סכום בלתי מבוטל, כדי לאזן את התקציב ולהעמידו בעונה הבאה על כ-20 מיליון דולר.

ראוי לציין כי מספר בלתי מבוטל של שחקנים בעשור האחרון זכו לשדרוג כספי לאחר עונה או מספר עונות במדי מכבי. אל אריאל מקדונלד, נייט האפמן, אנתוני פארקר, שרונאס יאסיקביצ'יוס, ניקולה וויצ'יץ', יותם הלפרין ואחרים, הצטרף בליל שבת טרנס מוריס, אשר השתכר במכבי כ-500,000 דולר נטו בעונה ובשנה הבאה ישתכר פי חמישה, כ-2.5 מיליון דולר נטו, בצסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully